    From: "SDD" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh - pytań kilka
    Date: Thu, 16 Sep 2010 15:15:26 +0200

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:1m27lzo7fwuhb.7i50gqzex3c3$.dlg@40tude.net...
> [...]
    > października, mam kilka pytań do bardziej zaznajomionych w temacie.
    >
    > Pod koniec lipca przeszedłem do Playa (Fresh) od innego operatora. W
    > związku z tym dostałem jakąś tam 'premię' (bodajże 60 pln płacone w
    > ratach po 20 pln), w międzyczasie doładowałem sobie konto, za co
    > otrzymałem znowu jakieś tam bonusy (w sensie kilku tysiecy smsó-w,
    > jakies dodatkowe pakiety "złotówek", nazbierało się kilka pln za rozmowy
    > przychodzące, itd.). Pytanie brzmi - czy po zmianach coś mi z tego
    > umknie (w sensie, że o czymś zapomnę i wyzerują mi konto z 'bonusów')?

    Jesli NIE WYBIERZESZ zadnej z nowych ofert bonusowych, to nic Ci od razu nie
    przepadnie.
    Minutu, megabajty, itp. mozesz sobie przedluzac na dotychczasowych zasadach,
    zas SMSy przepadna najpozniej ok 19 listopada (pod warunkiem, ze 30
    wrzesnia, w ostatnim dniu waznosci starej oferty, doladujesz za 50 zl) -
    chyba, ze wykorzystasz je wczesniej lub nie przedluzysz doladowaniem.

    Jesli WYBIERZESZ ktoras z dodatkowych ofert, to z chwila wyboru STRACISZ
    WSZYSTKO OPROCZ bonusow zlotowkowych (stracisz np. takze usluge "Zbieraj
    minuty", ktora ponownie bedziesz musial aktywowac za 3 zl).

    > Czy dla mnie pozostaje wszytsko bez zmian - doładuję sobie konto za
    > powiedzmy 100/200 pln i nadal otrzymam ileś tam setek smsów do
    > wszytskich, (co jak się okazało, bardzo mi pasuje), jakieś dodatkowe
    > kwoty do wykorzystania?

    Za 100 czy 200 nie oplaca sie. Maksymalny bonus SMSowy jest za 50 zl i wazny
    50 dni.
    Mozesz co najwyzej doladowac kilka razy za 50 zl, ale nadal bedzie to tylko
    50 dni, a ilosci SMSow zsumuja sie, ale tylko do 5000 szt.

    Pozdrawiam
    SDD