eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;) › Re: Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
    From: Tomaszek <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Play Fresh ( pakiety play on line ) - nieopisane w regulaminie limity;)
    Date: Sun, 15 Nov 2009 08:16:27 +0100

    MM pisze:
    Była kiedyś dyskusja na temat modemów Play Huawei e220 i
    > rozwiązaniem była zmiana oprogramowania play do obsługi połączenia
    > internetowego na to producenta.

    Nie instalowałem oprogramowania od Play. Łączę się przez Option Icon 225
    z ręcznie skonfigurowanym połączeniem ( tzn. ręcznie wpisany APN )

    > Ogólnie internet komórkowy to ostateczność, jednak play mógł by
    > przyłożyć się troszkę do stabilności tej usługi.

    Używam go tylko w weekendy na ewentualnych wyjazdach. Jakbym go miał na
    codzień używać, to bym obgryzał ze złości tynk ze ścian.

    Testowałem ostatnio 2G
    > play do transmisji i tam jest tak samo fatalnie jak rozmowa.

    Ja nie mam wyjścia - muszę jechać po 2G. 3G jest tak słabe, że rwie
    połączenia.

    > Cena = jakość niestety.

    Ano taka jest prawda.

    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |