  • Data: 2010-12-03 00:11:24
    Temat: Re: [Play Fresh] Darmowe SMS-y
    Od: Grzexs <g...@g...pXl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak? To jak doładujesz kartę z intencją wydzwonienia tej kwoty i wiesz
    > że nie wyślesz ani jednego smsa, kurde, to dopiero ból, bulić za coś co
    > Ci nie potrzebne i nie skorzystasz, musi być Ci ciężko tak wyrzucać
    > pieniądze..

    Z całym szacunkiem, ale moje stwierdzenie opiera się na rozwinięciu
    ogólniejszej tezy, że nic nie ma za darmo.

    Czy ów posiadacz Play Fresh'a mógłby korzystać z opcji "Darmowe SMS-y",
    gdyby nie zapłacił tych 50 PLN? Jeśli nawet te 50 PLN ma "na koncie
    telefonu", to jednak realnie już kasę wydał.

    A w ogóle nie ma przymusu tkwienia w opcji "Darmowe SMS-y", ani nawet
    posiadanie komórki nie jest obowiązkowe.

    --
    Grzexs