eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmPlay Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zlRe: Play Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zl
  • Data: 2011-08-17 14:28:51
    Temat: Re: Play Fresh + 300MB internetu na 30 dni po doładowaniu za 30zl
    Od: ALEX <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu Śr 17 08 2011 14:22, Norbert pisze:
    > Jak to jest w końcu bo sie pogubilem.
    > W salonie powiedziano mi ze nie ma podziału na play i plus w aspekcie
    > nadajnikow i moge te 300MB wykorzystac na terenie calej polski przez 30
    > dni od doladowania a jesli je wykorzystam przed uplywem 30 dni net tylko
    > zwalnia.
    > Z kolei na infolinii wmawiaja mi ze te 300MB jest dzialajace tylko w
    > zasiegu nadajnikow play a jesli wejde w zasieg nadajnika plus to net sie
    > rozlaczy i tyle.
    > Kto tu kłamie a kto ma racje ?
    > Do dzis myslalem ze za 30zł mam bonus dodatkowy 300MB do korzystania nie
> [...]

    W teorii plus powinien wpuścić transmisje danych, a w praktyce to nic
    nie jest pewne. Mnie ostatnio plus nie wpuścił z telefonem jako modemem.
    "Łaskawie" pozwolił na transmisję głosu, ale jak to w plusie jakość to
    jedna wielka niewiadoma.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D