  • Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Tue, 24 Mar 2009 16:45:38 +0100
    From: TZ <g...@t...cy[ROT13]>
    Subject: Re: Play Fresh 30 - bonus 50% - kiedy?

    Cześć Tomek !

    We wtorek, 24 marca 2009, o godz. 16:25:05, napisałeś na temat: "Play Fresh
    30 - bonus 50% - kiedy?"
    Tomek a...@m...pl, news:gqau0g$4dg$1@news3.onet

    Do SDD:
    15zł jest za zakup startera Play Fresh 30 (+50% na start) ale trzeba
    doładować 10 zł by było 40 zł na koncie i wstukać *111*31*2# [zadzwoń]
    Za ten starter płaci się 30 zł i tyle jest na koncie i właśnie jest ta
    premia 50% od kwoty głównej po doładowaniu min. 10zł.

    For You :)
    > ....ja tez tego bonusa w postaci kwoty nie zauważyłem ale dzwonię i
    > kwota doładowania stoi w miejscu

    No to OK.
    Nic nie pozostaje jak tylko sprawdzić...
    No i zadzwoniłem z Playa na Erę, ok 40 sek. rozmowy, nic z konta nie zeszło
    czyli jak mniemam bonus, te 15 zł otrzymałem, choć na *101# go nie widać ale
    i kwota się nie zmniejszyła po tej krótkiej rozmowie.

    THX Tomek :-))

    --
    Hej!

    - Joanna d'Arc nosiła białą zbroję i czarnego konia. -