  • 41. Data: 2009-03-25 12:24:00
    Temat: Re: Play Fresh
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqd7g9$lpr$1@inews.gazeta.pl...

    > Powiedz ze Ci wystarcza te 5zl na rok, albo ze ten rok to za malo i
    > potrzebujesz 10lat na wykorzystanie tej astronomicznej kwoty 5zl...

    Czytaj ze zrozumieniem. _Do_ roku czasu. Będę miał potrzebę to doładuję
    kolejny raz, a jak nie to kasa nie przepadnie. I nie jestem uwiązany umową
    na rok lub dwa. Poza tym Play to mój drugi starter. Normalnie korzystam z
    orange

    > Jesli tak "aktywnie" korzysta sie z telefonu to lepiej chyba umawiac sie z
    > kims zeby dzwonil pod numer budki pod blokiem, albo korzystac z telefonu
    > kolegi.

    Uważasz, że tak będzie wygodniej?

  • 42. Data: 2009-03-25 12:30:07
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

    > Ok 13 gr ale netto, brutto juz 16. W porownaniu do mojej sieci Plus w
    > ofercie
    > bez telefonu faktycznie plus wymieka bo w mojej mam nadzieje wyżyłowanej
    > ofercie wychodzi minuta za 29 groszy. Wszystko pieknie ladnie ale
    > zapominasz o
    > haczyku takim ze po przekroczeniu abonemantu juz nie kosztuje w PLAY
    > minuta
    > 16gr a 26gr. (jesli sie myle popraw mnie).

    3000 minut do paru osób w Plusie nikt taniej niż Plus Ci nie da. Wydawało mi
    się że do wszystkich 43 gr. jest w tej Twojej taryfie. Gdyby nie te kilka
    osób nie byłoby co porównywać z prepaidem fresha ale przy takich potrzebach
    najtaniej wychodzi Plus.

  • 43. Data: 2009-03-25 12:33:59
    Od: " " <c...@N...gazeta.pl>

    Szymon <s...@o...pl> napisał(a):
    > Uważasz, że tak będzie wygodniej?

    Wygodniej nie, ale na pewno taniej. A "taniość" to chyba glowny argument
    (zapewne nie jedyny) jaki przemawia za Play Fresh.

  • 44. Data: 2009-03-25 12:38:30
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > Wygodniej nie, ale na pewno taniej. A "taniość" to chyba glowny argument
    > (zapewne nie jedyny) jaki przemawia za Play Fresh.

    5 zł na rok, po to żeby móc odbierać połączenia, to dla Ciebie drogo?

  • 45. Data: 2009-03-25 12:39:33
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    tomek <t...@n...mam> napisał(a):
    > Wydawało mi
    > się że do wszystkich 43 gr. jest w tej Twojej taryfie.

    43gr owszem ale w abonamencie z telefonem (nie ukrywajmy to ma znaczacy wplyw
    na "korzystność" oferty). W ofercie bez telefonu (ktora mi sie skonczyla bo
    potrzebne mi telefony) do abonamentu Elastyczna 75 (91,5 brutto) dawali (i
    wciaz dają) dodatkowe 70pln do wykorzystania za 5zł na wszystek (chyba z
    wyjatkiem roamingu), wiec wychodzi owe 29gr...

    pzdr.

  • 46. Data: 2009-03-25 12:42:17
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    Szymon <s...@o...pl> napisał(a):
    > 5 zł na rok, po to żeby móc odbierać połączenia, to dla Ciebie drogo?

    Nie jest to drogo, ale w takim przypadku nalezy doliczyc amortyzacje telefonu.
    W budce (ktora ma caly czas polaczenia przychodzace aktywne) nie ponosi sie
    kosztu ani 5zl, ani kosztu amortyzacji telefonu.

  • 47. Data: 2009-03-25 12:44:00
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    Użytkownik "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie
    > kosztu ani 5zl, ani kosztu amortyzacji telefonu.

    A jak się ze znajomym umówisz, kiedy masz do tej budki z telefonem iść?

  • 48. Data: 2009-03-25 12:53:19
    Od: "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl>

    Szymon <s...@o...pl> napisał(a):
    > A jak się ze znajomym umówisz, kiedy masz do tej budki z telefonem iść?

    Moze telepatia, albo sms z Internetu?;)

    Sprowadzam to do granicy absurdu, bo uwazam ze kazda osoba ktorej telefon
    komorkowy JEST POTRZEBNY, korzysta z niego w sposob mniej lub bardziej
    aktywny. Jesli ktos ma zamiar posiadac komorke i wydawac na nia 10zl
    miesiecznie to w mojej ocenie takiemu komus nie jest potrzebny telefon.
    Jedynymi osobami ktore przychodza mi na mysl ze moze przydac sie im funkcja
    odbierania polaczen przez rok za 5zl, to stare babcie ktore czekaja na telefon
    od swojego wnusia, ktory to dzwoni raz na kwartal...

    Nie dajmy sie zwariowac.

  • 49. Data: 2009-03-25 12:58:15
    Od: "tomek" <t...@n...mam>

> [...]
    > wciaz dają) dodatkowe 70pln do wykorzystania za 5zł na wszystek (chyba z
    > wyjatkiem roamingu), wiec wychodzi owe 29gr...

    Tylko ile trzeba było być w Plusie żeby taką ofertę dostać ? Taka oferta
    biznesowa nie trafiłaby do targetu fresha. Może jedna aktywacja na Polskę ;)

  • 50. Data: 2009-03-25 12:58:19
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <gqclc8$sb9$1@inews.gazeta.pl>,
    "chmiel199" <c...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Nie jest rewelacja, bo... ?

    > http://www.heyah.pl/object.php/act/dow/oid/161fc35b4
    8d8b04728e036da2ef01745
    > minuta 44gr, do play 79gr
    >
    > http://www.era.pl/pl/indywidualni/taryfy/karta/nowy_
    tt
    > "cena 59gr* Nie dotyczy połączeń do Abonentów lub Użytkowników P4 Sp. z o.o.
    > do których koszt minuty połączenia wynosi 0,79zł z VAT. Szczegóły w Cenniku
    > taryfy Nowy Tak Tak w systemie Tak Tak w sieci Era"
    >
    > dalej nie chce mi sie szukac, ale w kazdym cenniku z reguly jest zapis: cala
    > polska/europa iles tam gr, a wyjatkowo do playa x gr. wiecej.

    Plus, taryfa '29 groszy do wszystkich'. Za wyjatkiem Playa.

    TA