  • Data: 2012-11-12 01:56:37
    Temat: Re: Płatność zbliżeniowa
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1c2w44evf4x58$.1dwntkzu8u7ld.dlg@40tude.net...

    > Ale ciagle straganie, a nie wozku :-)

    Stragan straganem, ale iPhone przecież mógł być użyty na wózku, nie?

    > A potem bedziesz sie dziwil jak twoja karta wyplacila pieniadze
    > w Rosji czy w Rumunii :-)

    To nie mój problem tylko mojego banku - w końcu na tej karcie
    nie moje pieniądze są tylko bankowe...

    > Moze nie trzeba wzmacniac ?
    >
    > Ale zasilacz tam chyba jest - do mikrofonu elekretowego.
    > No i moze do superduper iZestawu sluchawkowego.

    No właśnie, a sygnał z mikrofonu elektretowego to ile, 500 mV?
    Bo z głowicy w czytniku kart, takiej jak magnetofonowej
    to będziesz mieć ułamki miliwolta.

    > Kasy fiskalne w tych krakowskich wozkach maja ?
    > No ale modele akumulatorowe sa robione ...

    Szczerze mówiąc nie przyglądałem się... :-)
    Jak znajde jakieś w grudniu to obejrze sobie
    Ale może nie być ich wiele w zimie :-)