    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Płatność zbliżeniowa
    Date: Mon, 12 Nov 2012 01:21:34 +0100

    Dnia Sun, 11 Nov 2012 18:07:23 -0600, Pszemol napisał(a):
    > Czemu nie w wózku? Mi tu nawet w USA panienka przyjęła kartę
    > kredytową na straganie z koralowcami na giełdzie akwarystycznej.

    Ale ciagle straganie, a nie wozku :-)

    > Użyła iPhone z wetkniętym czytnikiem kart magnetycznych Square.

    A potem bedziesz sie dziwil jak twoja karta wyplacila pieniadze w Rosji czy
    w Rumunii :-)

    > https://squareup.com/ Czym mnie zdziwiła nieco bo nie był wetknięty
    > w gniazdko u dołu tylko w gniazdko słuchawkowe - ciekawe jak
    > zasilają wzmacniacz sygnały z głowicy magnetycznej tego czytnika?
    > Czyżby puszczali dźwięk i potem prostowali sinusa graetzem?
    > Bo sygnał z głowicy mogą wpuszczać na mikrofon, to jest oczywiste.
    > W tym gniazdku nie ma chyba zasilacza, więc muszą być kreatywni :-)

    Moze nie trzeba wzmacniac ?

    Ale zasilacz tam chyba jest - do mikrofonu elekretowego.
    No i moze do superduper iZestawu sluchawkowego.

    Kasy fiskalne w tych krakowskich wozkach maja ?
    No ale modele akumulatorowe sa robione ...

    J.