    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Płatne sms nr 60568 na karcie sim z internetem mobilnym
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 13 Jul 2014 10:38:00 +0200

    Dnia Sun, 13 Jul 2014 08:40:58 +0200, DanW napisał(a):

    > To jedyna skuteczna metoda. Niestety operator będzie szedł w zaparte, a
    > Ty nie będziesz w stanie udowodnić tego, że nie włożyłeś karty SIM do
    > jakiegoś telefonu i sam nie aktywowałeś tego.

    Ogolnie - duzo rzeczy moze byc aktywowane poza operatorem, i zazwyczaj
    jest.
    Ale operator wcale o klientow nie dba i bardzo chetnie umywa rece - co
    sie dziwic, w koncu ma z tego 50% czy wiecej :-)

    > Widziałem takie strony, rzekomo można namierzyć nr telefonu. Oczywiście
    > to oszustwo ale tam się wpisuje własny numer, a później przychodzą SMS
    > Premium. Co się stanie jeśli wpiszemy tam inny numer telefonu? można w
    > ten sposób narazić kogoś na koszty?

    Zazwyczaj jest tak, ze najpierw przychodzi sms z jednorazowym haslem
    do wpisania na stronie. Sprawa o tyle czysta, ze jak ktos taki
    dostanie, to nawet nie wie gdzie go wpisac, wiec przypadkiem nie
    aktywuje.

    Ale tez operator nie ma nad tym kontroli, wiec uslugodawca moze
    wlaczyc samodzielnie i twierdzic ze potwierdzenie otrzymal.

    J.