    From: "Zofia" <n...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Płatne przychodzące SMSy?
    Date: Sun, 3 Apr 2011 13:30:55 +0200

    > Wtedy, gdy wyrazisz na to zgodę, np. wysyłając pozornie darmowego SMS-a, skuszona
    obietnicą pewnej wygranej miliona złotych, Audi
    > czy inszego Mercedesa.
    > Przejrzyj archiwum grupy z przełomu roku lub wpisz w wyszukiwarkę hasło "era
    milion"

    Wiem, że były/są różnie SMSowe konkursy okłamujące, że wystarczy
    wysłać tylko jeszcze jeden SMS, a samochód czy milion już czekają.
    Ale wydawało mi się, że naciąganie polegało na dopingowaniu
    do wysyłanie drogich SMSów. Natomiast pierwszy raz słyszę żeby
    trzeba było płacić także za SMSy przychodzące.