-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: AL <a...@s...tam.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Platforma do przewozu rowerów na haku - trzy pytania
Date: Tue, 28 Feb 2017 16:06:38 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 54
Message-ID: <o943ib$oik$1@dont-email.me>
References: <58811d89$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 28 Feb 2017 15:04:43 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="9f59b73d7cea0df0f51497c772af6591";
logging-data="25172";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX191XC91ueBgXU6w3U6+NZUPmssQqaFDR+w="
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.7.0
In-Reply-To: <58811d89$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
Cancel-Lock: sha1:koGz5pHS/P6m73xai90oFeD25+8=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2600745
[ ukryj nagłówki ]W dniu 19.01.2017 o 21:11, Yogi(n) pisze:
> Od paru lat mam hak o nośności 75 kg (thule).
>
> W tym roku chciałbym kupić bagażnik montowany na haku i wozić na nim 4
> rowery. Każdy z nich waży w przedziale 13-15 kg. Sam bagażnik to też
> ok. 15-20 kg. Razem wyjdzie z pewnością 60-63 kg
z tańszych opcji są bagażniki na 3 rowery z dostawką na 4ty.
> 1. Jak to w praktyce wygląda? Nie zacznie opadać, nie zgubię bagażnika z
> rowerami na trasie? Z jaką prędkością można tym bezpiecznie jeździć?
jeżdzę tak od blisko 20 lat (w sumie teraz mam drugą platformę) - ale na
3 rowery.
Żadnych problemów, zwiększenia spalania, etc
> 2. Jaki bagażnik warto kupić? Rozpiętość cenowa to od mniej więcej 600
> do 3000 PLN, a wiem, że co tanie, to drogie. Może ktoś polecić jakiś
pierwszy i drugi bagażnik miałem produkcji polskiej.
Ten obecny jest wzorowany (skopiowany) z jakiegoś modelu Thule (na 3
rowery z opcją dostawki).
Pierwszy był platformą - pełne szyny i doczepiane rączki do każdego rowera.
Obecny jest z takimi składanymi uchwytami w kształcie odwróconej litery
U, do której przyczepia się rowery paskami.
Uważam, że pełna platforma (ta pierwsz) był awygodniejsza, za to ta
druga jest mniejsza.
Odchylanie jest - ale jak się ma dużą klapę to i tak nie potrafię
otworzyć bagażnika (wcześniej kombii, potem minivan, teraz suv) - stąd
obecnie na odchylanie nie zwracałbym uwagi (traktowałbym jako bajer).
Do bagażnika można się dostać od środka w razie czego.
> rozsądny model? Używany będzie 3-4 razy w roku, ale na długich trasach,
> więc nie ma znaczenia np. możliwość odchylania, ale "solidność" i
> bezpieczeństwo w czasie transportu.
Jeśli używasz 3-4 razy do roku, to celowałbym w wersję budżetową - czyli
bez bajerów.
Najlepiej podaj swoje typy, to się wyliczy wady i zalety każdej z nich.
> 3. Kwestia dodatkowej tablicy - czy można dorobić bez problemu w
> Wydziale Komunikacji bez zagubienia wydanej dla samochodu, czy też
> trzeba kombinować i dorabiać "fałszywkę"?Gliny się nie przyczepią do
> takiej dorabianej?
>
Od początku do teraz tablice zawsze miałem dorabiane samodzielnie (na
wzór oryginalnych, lekka zmiana czcionki).
Nigdy nie miałem problemu czy to w PL czy za granicą.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Cięcie wysokich tui
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS