  • 21. Data: 2009-10-09 20:43:59
    Temat: Re: Platforma cyfrowa TVP na dekoderze Cyfra+
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Oct 2009 10:16:23 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Bez dvb-t.

    Nie każdemu dvb-t jest do szczęścia potrzebne.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 22. Data: 2009-10-09 23:09:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:c38vc5huq4aeq1uiq8vjva609ia9gvd6rd@4ax.com...

    > Nie każdemu dvb-t jest do szczęścia potrzebne.

    Ale będzie prędzej czy później.
    Jak się okazuje może być bardziej potrzebne niż dvb-s2 w omawianym
    przypadku. ;-)

  • 23. Data: 2009-10-10 10:29:47
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 01:09:35 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Ale będzie prędzej czy później.

    Korzystam z kablówki. Na diabła mi DVB-T? Bardziej potrzebny by mi był
    moduł dostępu do DVB-C do mojego TV zamiast kablówkowych dekoderów.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 24. Data: 2009-10-10 18:01:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ieo0d51tloe51adqv3e8itg53m9higkpsh@4ax.com...

    > Korzystam z kablówki. Na diabła mi DVB-T?

    Żeby haraczu kablówce nie płacić?

  • 25. Data: 2009-10-10 18:44:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 20:01:40 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Żeby haraczu kablówce nie płacić?

    Brak możliwości technicznych do wystawienia własnej anteny do odbioru
    DVB-T.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 26. Data: 2009-10-10 18:45:21
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 20:44:00 +0200, jerzu napisał(a):

    > Brak możliwości technicznych do wystawienia własnej anteny do odbioru
    > DVB-T.

    Półki w domu nie masz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2009-10-10 19:02:32
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 19:45:21 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >Półki w domu nie masz?

    Zapraszam. Udostępnię półkę. Jak złapiesz jakiś ślad DVB-T to stawiam
    piwo.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 28. Data: 2009-10-10 19:08:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 21:02:32 +0200, jerzu napisał(a):

    > Zapraszam. Udostępnię półkę. Jak złapiesz jakiś ślad DVB-T to stawiam
    > piwo.

    przy normalnym pokryciu w większości miejsc wystarczy antena pokojowa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2009-10-10 19:25:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel wrote:

    > przy normalnym pokryciu w większości miejsc wystarczy antena pokojowa.

    Waldziu drogi, nie pieprz. Mieszkam prawie dokładnie 1000 metrów od
    pajaca i bez anteny na dachu DVB-T nie odbiorę. Analogu zresztą też, od
    kiedy zmniejszono moc nadawania :-(

    M.

  • 30. Data: 2009-10-10 19:34:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 10 Oct 2009 20:08:43 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >przy normalnym pokryciu w większości miejsc wystarczy antena pokojowa.

    Wiesz, jak zwykle zresztą, lepiej. Test zrobiony przed chwilą:
    http://jerzu.waw.pl/trash/grupy/dvb_t.jpg
    Poziom sygnału lata sobie od 0 do 35%.
    Odległość od RTCN Warszawa PKiN - 8,2 km, do RCN Raszyn - 13 km.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu