  • 1. Data: 2009-10-06 11:17:25
    Temat: Platforma cyfrowa TVP na dekoderze Cyfra+
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Mam pytanie do zorientowanych.
    Czy da się odbierać sygnał z satelitarnej platformy cyfrowej TVP na
    dekoderze wypożyczonym z Cyfry+?
    Mam dekoder Pace 2221 oraz antenę na Astrę i HB.
    Włączyłem przeszukiwanie i ponowną instalację kanałów, ale na Astrze nic
    nowego mi się nie pojawiło.
    Czy słuszne są moje podejrzenia, ze dopóki Cyfra+ nie doda kanałów
    platformy cyfrowej TVP do swojej listy kanałów, to nie będę miał
    możliwości oglądania tych kanałów na sprzęcie Cyfry+?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-10-06 11:50:53
    Temat: Re: Platforma cyfrowa TVP na dekoderze Cyfra+
    Od: e...@a...pl

> [...]
    > platformy cyfrowej TVP do swojej listy kanałów, to nie będę miał
    > możliwości oglądania tych kanałów na sprzęcie Cyfry+?

    TVP nadaje w DVB-S2, więc musisz mieć dekoder HD. Na dekoderze HD od Cyfry+
    działa bez żadnego problemu, zarówno sygnał TVP na Astrze jak i DVB-T. Kanały
    DVB-T i TVP masz na pozycjach "w dół" na liście Cyfry+. Diseq działa i
    przełącza automatycznie.
    pozdr
    eol

  • 3. Data: 2009-10-06 12:07:29
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 06 Oct 2009 13:50:53 +0200, e...@a...pl
    napisał(a):

    > TVP nadaje w DVB-S2, więc musisz mieć dekoder HD.

    Kanały SD też są nadawane w DVB-S2?
    Bo mnie właśnie o te kanały chodziło.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-10-06 12:21:57
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Chris pisze:

    > Kanały SD też są nadawane w DVB-S2?
    > Bo mnie właśnie o te kanały chodziło.

    też

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 5. Data: 2009-10-06 12:34:50
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 06 Oct 2009 14:21:57 +0200, pawell32 napisał(a):

    > też

    No to kicha, bo to znaczy, że bez wymiany sprzętu jednak się nie
    obejdzie, a nikt jak dotąd tego tematu nie podnosił.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 6. Data: 2009-10-06 12:52:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Chris pisze:

    > No to kicha, bo to znaczy, że bez wymiany sprzętu jednak się nie
    > obejdzie, a nikt jak dotąd tego tematu nie podnosił.

    jakiego tematu?
    ad platformy farfała i sprzętu potrzebnego było.
    odbiera obecnie każdy hd i sd z osnaczeniem dvb-s2.
    w przypadku cyfry - philips hd i philips pvr.
    jak bardzo ci zależy na tych kanałach to wymień na jednego
    z nich lub kup np ferdka arive za ok 500. zł

  • 7. Data: 2009-10-06 13:09:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie do zorientowanych.
    > Czy da się odbierać sygnał z satelitarnej platformy cyfrowej TVP na
    > dekoderze wypożyczonym z Cyfry+?

    Tak.
    Ale HD.

  • 8. Data: 2009-10-06 13:10:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > kup np ferdka arive za ok 500. zł

    Gdzie za tyle sprzedają?
    Czy może o używkach mowa?

  • 9. Data: 2009-10-06 13:13:50
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 06 Oct 2009 14:52:25 +0200, pawell32 napisał(a):

    > ad platformy farfała i sprzętu potrzebnego było.
    > odbiera obecnie każdy hd i sd z osnaczeniem dvb-s2.
    > w przypadku cyfry - philips hd i philips pvr.

    Sądziłem, że dekoder HD będzie potrzebny tylko do odbioru kanałów HD, a
    że kanały SD da się odbierać także na starszym sprzęcie.

    > jak bardzo ci zależy na tych kanałach to wymień na jednego
    > z nich lub kup np ferdka arive za ok 500. zł

    Mam mieszane odczucia. Z jednej strony chciałbym oglądać program w
    lepszej (cyfrowej) jakości, z drugiej, szkoda wywalić na śmietnik
    całkiem jeszcze porządny sprzęt, włącznie z telewizorem Sony CRT i
    porządną nagrywarką Pioneera. Bo jeśli cokolwiek zmienię w obecnym
    zestawie, to w konsekwencji będę musiał wymienić także całą resztę
    sprzętu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2009-10-06 13:24:57
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > porządną nagrywarką Pioneera. Bo jeśli cokolwiek zmienię w obecnym
    > zestawie, to w konsekwencji będę musiał wymienić także całą resztę

    Z jakiego powodu?