  • 51. Data: 2009-09-26 08:08:57
    Temat: Re: Platforma TVP odkodowana
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kompaner" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h9ak4g$gp2$1@inews.gazeta.pl...

    > O ile wiadomo, to na razie Farfał z producentami gada.

    Chyba już nie, teraz obowiązki prezesa TVP pełni Bogusław Szwedo (notabene
    miałem z nim zajęcia w technikum, ale to było 15 lat temu :-) ).

  • 52. Data: 2009-09-26 08:47:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kompaner" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Chyba już nie, teraz obowiązki prezesa TVP pełni Bogusław Szwedo

    A to zależy czyim zdaniem.
    Się jeszcze zobaczy kogo uzna KRS.

  • 53. Data: 2009-09-28 08:44:45
    Od: MiszMasz <m...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Use google.
    > Słowo klucz to "dvb-s2".
    > Nada się każdy, który będzie go miał na pokładzie.

    Hmmm... coś chyba kolega kręci.
    Idąc tym tropem:
    Wpisuję słowo klucz "dvb-s2" i co mam?

    Tuner Cyfrowy TechniSat Digit S2-CD Srebrny z kartą TnK za 185zł
    Dane techniczne: m.in: kompatybilny z systemami DVB-S i DVB-S2
    I co kolega na to? A gdzie ten odbiornik ma mpeg4?

    MiszMasz

  • 54. Data: 2009-09-28 09:09:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MiszMasz" <m...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Tuner Cyfrowy TechniSat Digit S2-CD Srebrny z kartą TnK za 185zł
    > Dane techniczne: m.in: kompatybilny z systemami DVB-S i DVB-S2
    > I co kolega na to?

    Obstawiam pomyłkę autora strony na której to znalazłeś.
    Albo całkiem bezsensowny dziwoląg.

  • 55. Data: 2009-09-28 11:52:59
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    MiszMasz pisze:

> [...]
    > Dane techniczne: m.in: kompatybilny z systemami DVB-S i DVB-S2
    > I co kolega na to? A gdzie ten odbiornik ma mpeg4?

    nie trafiłem na takiego linka

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 56. Data: 2009-09-28 11:57:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pawell32" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie trafiłem na takiego linka

    Pewnie pomylił z Technisat Digicorder S2.
    Jak najbardziej z dvb-s2 i mpeg-4.

  • 57. Data: 2009-09-28 12:14:30
    Od: MiszMasz <m...@g...pl>

    pawell32 pisze:

    > nie trafiłem na takiego linka

    http://www.allegro.pl/item716824911_karta_startowa_t
    v_na_karte_tuner_srebrny_wys_0_pln.html
    http://www.allegro.pl/item725979597_zestaw_tnk_karta
    _tuner_srebrny_wysylka_gratis.html
    http://allegro.pl/item746807300_tv_na_karte_zestaw_t
    uner_srebrny_karta_tnk_tvn.html

    Kilka przykładowych od różnych sprzedających.
    Wszyscy piszą kompatybilny z dvb-s2.

    MiszMasz

  • 58. Data: 2009-09-28 12:32:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > http://allegro.pl/item746807300_tv_na_karte_zestaw_t
    uner_srebrny_karta_tnk_tvn.html

    > Kilka przykładowych od różnych sprzedających.

    Co nie znaczy dokładnie nic, bo widać jak na dłoni że opis jest ten sam,
    skopiowany z tego samego źródła.
    W danych tego sprzętu w sklepach, internetowych nie ma takiego stwierdzenia.

  • 59. Data: 2009-09-28 12:37:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Tu masz źródło opisu tego tunera:
    http://telewizjanakarte.pl/instalacja/digit.html

    Nie ma nic o dvb-s2.

  • 60. Data: 2009-09-28 18:35:19
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    przestaniecie wreszcie

    nie wiem o co sie spieracie , ale chetnie do was dolacze

    Zestaw TNK: TechniSAT Digit CD Plus + karta TNK 6m (KARTA2409)
    Cena: 279 PLN Cena rynkowa Klasa: (wyższa)
    Zestaw: dekoder TechniSAT Digit CD Plus + karta kodowa TNK

    http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=121&id=
    1409

    Zestaw TNK: TechniSAT S2-CD + karta TNK 3m (KARTA2135)
    Cena: 219 PLN Cena rynkowa Klasa: (wyższa)
    Zestaw: dekoder TechniSAT S2 + karta kodowa TNK

    http://www.hollex.pl/index.php?page=prod&kat=121&id=
    1135