  • 41. Data: 2009-09-21 06:22:17
    Temat: Re: Platforma TVP odkodowana
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > jak kanały mają być dostępne za jednorazową opłatą
    > to mogą być kodowane.

    Na podobnej zasadzie działa już TnK (dla programów TVP1, TVP2, TVN, i TVN7).

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 42. Data: 2009-09-21 06:26:25
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Na podobnej zasadzie działa już TnK (dla programów TVP1, TVP2, TVN, i
    > TVN7).

    zgadza się

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 43. Data: 2009-09-21 06:41:40
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 21.09.09 08:01, pawell32 pisze:

    > i slot na karte lub moduł.
    > jak kanały mają być dostępne za jednorazową opłatą
    > to mogą być kodowane.

    Z tego co mówił p.o prezesa, to paczka TVP ma być niekodowana.
    Za jednorazową opłatą ma być paczka pozostałych kanałów dostępnych
    naziemnie.
    Pozostałe kanały (jakie to będą - na razie nie wiadomo) na platformie
    TVP - płatne co miesiąc.

    --
    Pete

  • 44. Data: 2009-09-21 06:52:21
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Pete pisze:

> [...]
    > naziemnie.
    > Pozostałe kanały (jakie to będą - na razie nie wiadomo) na platformie

    nie ma co dyskutować, poczekamy.
    tam na razie nie wiadomo kto jest p.o. prezesa ;-)

  • 45. Data: 2009-09-22 11:55:52
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie.
    > Chyba że masz mocno przyszłościowy, a nie badziewie które oni sprzedawali
    > w zestawie.

    Obecnie na rynku są jakieś odbiorniki co spełniają te wymagania, tak z
    ciekawości narazie pytam aby zobaczyć co i jak.

  • 46. Data: 2009-09-22 12:00:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Obecnie na rynku są jakieś odbiorniki co spełniają te wymagania, tak z
    > ciekawości narazie pytam aby zobaczyć co i jak.

    No to żeby nie zamykać sobie drogi nie masz wyboru.
    Na lepszym tunerze z mpeg-4 i dvb-s2 oczywiście TnK też odbierzesz.

  • 47. Data: 2009-09-22 12:30:30
    Od: "Darek" <a...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Darek" <a...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > No to żeby nie zamykać sobie drogi nie masz wyboru.
    > Na lepszym tunerze z mpeg-4 i dvb-s2 oczywiście TnK też odbierzesz.

    Możesz podać nazwy tych tunerów ?

  • 48. Data: 2009-09-22 12:33:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Możesz podać nazwy tych tunerów ?

    Use google.
    Słowo klucz to "dvb-s2".
    Nada się każdy, który będzie go miał na pokładzie.

  • 49. Data: 2009-09-22 13:40:28
    Od: "Kompaner" <k...@g...pl>

    > Use google.
    > Słowo klucz to "dvb-s2".
    > Nada się każdy, który będzie go miał na pokładzie.
    Ale co dalej?
    Niekodowane odbierze każdy z HD.
    System kodowania platformy to NDS, podaj taki tuner, co kartę TVP "łyknie".
    O ile wiadomo, to na razie Farfał z producentami gada.

  • 50. Data: 2009-09-22 18:25:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Kompaner" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co dalej?
    > Niekodowane odbierze każdy z HD.
    > System kodowania platformy to NDS, podaj taki tuner, co kartę TVP
    > "łyknie".

    Jak chcesz dowiedzieć się co łyknie kartę, której jeszcze nie ma? ;-)

    > O ile wiadomo, to na razie Farfał z producentami gada.

    Do czasu startu kodowanej części na 90% Farfał będzie już tylko
    wspomnieniem.
    I nie wiem czy to nie będzie oznaczało zablokowania tego rozwiązania.