  • 1. Data: 2009-09-15 07:17:14
    Temat: Platforma TVP odkodowana
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

    Zgodnie z zapowiedziami odkodowano programy TVP nadawane z Astry.
    Dorzucono programy PR. Fajnie, bo w końcu jest TVP HD ogólnodostępny.
    Wiązka sygnału ma być skierowana silnie na Polskę. Nie mam jak sprawdzić
    jak jest poza granicami Polski.

    Jingiel

  • 2. Data: 2009-09-15 07:32:38
    Temat: Re: Platforma TVP odkodowana
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jingiel" <x...@X...pl> napisał w wiadomości
    > Zgodnie z zapowiedziami odkodowano programy TVP nadawane z Astry.

    Czyli co, warto by zamienić konwerter na monoblocka?
    Jakie tam są programy konkretnie?

  • 3. Data: 2009-09-15 07:37:37
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

    Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jingiel" <x...@X...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czyli co, warto by zamienić konwerter na monoblocka?
    > Jakie tam są programy konkretnie?

    To już zależy od ciebie, czy warto. TVP 1, TVP 2, TVP HD, TVP Sport, TVP
    Historia, TVP Polonia, TVP Info, TVP Kultura, Puls. Wszystkie radia PR,
    oprócz lokalnych oczywiście. Chyba ma być jeszcze Polsat i TVN, ale to w
    przyszłości. I jeszcze jedna sprawa musisz mieć tuner HD, bo sygnał
    nadawany w DVB-S2. TVP 1 , 2 i HD lecą z dźwiękiem AC3.

    Jingiel

  • 4. Data: 2009-09-15 07:38:36
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

> [...]
    > przyszłości. I jeszcze jedna sprawa musisz mieć tuner HD, bo sygnał
    > nadawany w DVB-S2. TVP 1 , 2 i HD lecą z dźwiękiem AC3.

    Dodam, że jakość TVP 1 i 2 lepsza niż z cyfry.

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-09-15 07:45:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > To już zależy od ciebie, czy warto. TVP 1, TVP 2, TVP HD, TVP Sport, TVP
    > Historia, TVP Polonia, TVP Info, TVP Kultura, Puls.

    Poza TVP HD i TVP Sport wszystko już mam i to też za friko praktycznie.
    Te dwa kanały po Eurobaskecie nie będą niestety zbyt wiele warte, a udział w
    Eurobaskecie Polska zapewne zakończy jutro.

    >Wszystkie radia PR, oprócz lokalnych oczywiście. Chyba ma być jeszcze
    >Polsat i TVN, ale to w przyszłości. I jeszcze jedna sprawa musisz mieć
    >tuner HD, bo sygnał nadawany w DVB-S2. TVP 1 , 2 i HD lecą z dźwiękiem AC3.

    Wszystko mam.
    Ile kosztuje monoblock?

  • 6. Data: 2009-09-15 07:46:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dodam, że jakość TVP 1 i 2 lepsza niż z cyfry.

    Tzn. z jakim bitrate?
    Z dvb-t leci coś koło 3.

  • 7. Data: 2009-09-15 07:56:57
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

    > Poza TVP HD i TVP Sport wszystko już mam i to też za friko praktycznie.
    > Te dwa kanały po Eurobaskecie nie będą niestety zbyt wiele warte, a
    > udział w Eurobaskecie Polska zapewne zakończy jutro.

    Dla ciebie mogą nie być nic warte. Dla mnie jednak tak. Fajnie ogląda
    się polskie filmy i seriale w HD.

    > Wszystko mam.
    > Ile kosztuje monoblock?

    Nie masz wszystkiego:))) Nie masz nonobloka. A nie możesz zerknąć i
    sprawdzić na allegro???

    Jingiel

  • 8. Data: 2009-09-15 07:59:39
    Od: Jingiel <x...@X...pl>

    > Tzn. z jakim bitrate?
    > Z dvb-t leci coś koło 3.

    TVP HD leci na ok 9. TVP 1 i 2 nie sprawdziałem jeszcze. A co ma do tego
    dvb-t? Rozmawiamy o nadawaniu satelitarnym.

    Jingiel

  • 9. Data: 2009-09-15 08:15:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Dla ciebie mogą nie być nic warte. Dla mnie jednak tak. Fajnie ogląda się
    > polskie filmy i seriale w HD.

    Zgadza się, kiedyś miałem je w dvb-t, dlatego nie pisałem że nic nie są
    warte, tylko że niewiele
    Zazwyczaj oglądałem te kanały może przez godzinę, dwie w tygodniu.

    > Nie masz wszystkiego:))) Nie masz nonobloka. A nie możesz zerknąć i
    > sprawdzić na allegro???

    Mnie interesuje cena w sklepie, a nie na allegro.
    Ale już gdzieś widziałem że ok. 50 zł.

    > Tzn. z jakim bitrate?
    > Z dvb-t leci coś koło 3.
    >

    >TVP HD leci na ok 9.

    W dvb-t też tak miała.
    Co pewnie oznacza, że kanały SD będą w jakości zbliżonej do dvb-t.

    >TVP 1 i 2 nie sprawdziałem jeszcze. A co ma do tego dvb-t? Rozmawiamy o
    >nadawaniu satelitarnym.

    Może Ty rozmawiasz.
    Ja się próbuję dowiedzieć co dostanę czego nie mam w tej chwili za cenę
    zakupu monoblocka.
    Czyli przeanalizować sens takiego wydatku.
    Żeby wystartowali przed Eurobasketem, to bym się nie zastanawiał,
    wspomnienia z piłki ręcznej w Chorwacji w TVP HD miałem bardzo miłe.

  • 10. Data: 2009-09-15 08:53:20
    Od: "jerzyn" <p...@o...eu>

    > Nie masz wszystkiego:))) Nie masz nonobloka. A nie możesz zerknąć i
    > sprawdzić na allegro???
    Pomocnicze pytanie, czy monoblok będzie "obsługiwał" odbiornik sat. Polsat-u
    HD ?