eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPlanowanie głowicy a zalecenia firmy Opel › Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
  • X-Received: by 10.157.4.105 with SMTP id 96mr70347otc.17.1484229581375; Thu, 12 Jan
    2017 05:59:41 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.4.105 with SMTP id 96mr70347otc.17.1484229581375; Thu, 12 Jan
    2017 05:59:41 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    r185no503496ita.0!news-out.google.com!u18ni8629ita.0!nntp.google.com!r185no5033
    43ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 12 Jan 2017 05:59:41 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <9cgoxxpir50r.10txe33fs6mkv$.dlg@40tude.net>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.241.170;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.241.170
    References: <b...@g...com>
    <586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    <d...@g...com>
    <9...@g...com>
    <o4s3jq$odj$1@mx1.internetia.pl>
    <1kiwdgf4iy8ns$.1ssf9bms2dupz.dlg@40tude.net>
    <o4tge6$b9r$1@node2.news.atman.pl>
    <v...@4...net>
    <o4tlc9$toc$2@node1.news.atman.pl>
    <k...@4...net>
    <o4uhh6$qvc$1@node1.news.atman.pl> <o4ulr6$3vk$1@mx1.internetia.pl>
    <o50jku$s52$1@node1.news.atman.pl> <o50tbk$3up$1@mx1.internetia.pl>
    <o510ib$a6p$1@node1.news.atman.pl> <o53gra$6j7$1@mx1.internetia.pl>
    <o55sv8$dfo$1@node2.news.atman.pl>
    <58767981$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
    <o5622d$r1o$1@news.agh.edu.pl>
    <9cgoxxpir50r.10txe33fs6mkv$.dlg@40tude.net>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <a...@g...com>
    Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 13:59:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597198
    [ ukryj nagłówki ]

    Tylko ze wtedy przecietna pensje mialy ostatnie ofiary losu. Na jednym "turystycznym"
    wyjezdzie na wegry mozna bylo w cztery dni zarobic na recznikach i majtkach od
    trzystu dolcow wzwyz. Na wyjezdzie do ZSRR podobnie. Przy Jugoslawi robilo to od 500$
    wzwyz. Na jednym wyjezdzie na
    prace przy winogronach we Francji zarabiali ludzie na taki samochodzik. W USA w takim
    samym czasie dwa razy wiecej niz we Francji. Na sluzbowych wyjazdach do demoludow
    gorzej ale i tak dobrze. Po rocznym kontrakcie na rurociagu albo torach w ZSRR
    meszkanie w pewexie ludzie kupowali. Jak sie zalapali do Iraku to mieszkanie i duzego
    fiata w pewexie mogli kupic. Znalem kogos kto w czerwcu wsiadal w samochod, zabieral
    maszynke do waty cukrowej i jechal nad morze. W sezon zarabial duzo wiecej niz mogl
    do nastepnego sezonu wydac. Pani w urzedzie skarbowym prowadzila mi ksiegowosc, nie
    tylko mnie prowadzila. Wszystkie szwaczki po pracy jakies 4 godziny w domu szyly dla
    rzemieslnikow. Murarze po pracy murowali domki. To samo robili malarze, kafelkarze,
    hydraulicy itd. Nauczyciele zarabiali na korepetycjach. Bycie rzemieslnikiem,
    taksowkarzem czy posiadanie budy z warzywami to byl finansowy odlot. Byli i tacy co
    dorabiac nie musieli. Otworzenie malego warsztatu samochodowego kosztowalo mnie w
    lapowkach roznych wolnorynkowa cene nowego malego fiata. Odrobilem w cztery miesiace
    na rozruchu warsztatu. I to wszystko przy regulowanych cenach ustawionych na poziomie
    niskiego wynagrodzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: