-
X-Received: by 10.157.63.2 with SMTP id m2mr1295317otc.3.1484228466348; Thu, 12 Jan
2017 05:41:06 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.63.2 with SMTP id m2mr1295317otc.3.1484228466348; Thu, 12 Jan
2017 05:41:06 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!r185no4997
20ita.0!news-out.google.com!u18ni8629ita.0!nntp.google.com!r185no499734ita.0!po
stnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 12 Jan 2017 05:41:06 -0800 (PST)
In-Reply-To: <1...@p...pl.invalid>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
References: <b...@g...com>
<586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<d...@g...com>
<9...@g...com>
<o4s3jq$odj$1@mx1.internetia.pl>
<1kiwdgf4iy8ns$.1ssf9bms2dupz.dlg@40tude.net>
<o4tge6$b9r$1@node2.news.atman.pl>
<v...@4...net>
<o4tlc9$toc$2@node1.news.atman.pl>
<k...@4...net>
<o4uhh6$qvc$1@node1.news.atman.pl> <o4ulr6$3vk$1@mx1.internetia.pl>
<o50jku$s52$1@node1.news.atman.pl> <o50tbk$3up$1@mx1.internetia.pl>
<o510ib$a6p$1@node1.news.atman.pl> <o53gra$6j7$1@mx1.internetia.pl>
<o55sv8$dfo$1@node2.news.atman.pl>
<58767981$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<1...@p...pl.invalid>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <5...@g...com>
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
From: Kris <k...@g...com>
Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 13:41:06 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597194
[ ukryj nagłówki ]W dniu czwartek, 12 stycznia 2017 14:34:09 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz
napisał:
> Były wersje silnikowe przystosowane. Poza tym - można opóźnić zapłon.
A nie mam pojęcia jakie wersje miałem. Przy zapłonie raczej tez nie grzebałem. Jakiś
komplikacji nie pamietam
Jeszcze w okolicach 1996-98 miałem dostęp do niebiskiej benzyny. Na stacjach paliw
już jej chyba nie było, ja od żołnierzy z pobliskiej jednostki wojskowej kupowałem.
Wtedy też do fiata lałem ale chyba i audi 80b2 się załapała- dokładnie już nie
pamiętam
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.17 14:59 Zenek Kapelinder
- 12.01.17 15:41 J.F.
- 12.01.17 17:31 Zenek Kapelinder
- 12.01.17 17:35 Wiesiaczek
- 14.01.17 18:51 re
- 14.01.17 19:00 re
- 14.01.17 19:01 re
- 14.01.17 19:29 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo