-
X-Received: by 10.157.1.117 with SMTP id 108mr1235648otu.16.1484206948224; Wed, 11
Jan 2017 23:42:28 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.1.117 with SMTP id 108mr1235648otu.16.1484206948224; Wed, 11
Jan 2017 23:42:28 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
r185no423692ita.0!news-out.google.com!u18ni7213ita.0!nntp.google.com!r185no4236
87ita.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 11 Jan 2017 23:42:27 -0800 (PST)
In-Reply-To: <58767981$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=91.212.242.200;
posting-account=1bgw0AkAAADRxmlN2IUfiLukBBJOTwBY
NNTP-Posting-Host: 91.212.242.200
References: <b...@g...com>
<586ea476$0$15207$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<d...@g...com>
<9...@g...com>
<o4s3jq$odj$1@mx1.internetia.pl>
<1kiwdgf4iy8ns$.1ssf9bms2dupz.dlg@40tude.net>
<o4tge6$b9r$1@node2.news.atman.pl>
<v...@4...net>
<o4tlc9$toc$2@node1.news.atman.pl>
<k...@4...net>
<o4uhh6$qvc$1@node1.news.atman.pl> <o4ulr6$3vk$1@mx1.internetia.pl>
<o50jku$s52$1@node1.news.atman.pl> <o50tbk$3up$1@mx1.internetia.pl>
<o510ib$a6p$1@node1.news.atman.pl> <o53gra$6j7$1@mx1.internetia.pl>
<o55sv8$dfo$1@node2.news.atman.pl>
<58767981$0$15210$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <0...@g...com>
Subject: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
From: Kris <k...@g...com>
Injection-Date: Thu, 12 Jan 2017 07:42:28 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2597148
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 11 stycznia 2017 19:30:00 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> Okres, gdy "zolta" byla na kartki, a niebieska bez, byl dosc krotki.
> A na zolta jezdzily tez polskie fiaty, polonezy, i maluchy.
Kilka lat lałem niebieska do "dużego fiata" i śmigał bezproblemowo
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.17 14:34 RoMan Mandziejewicz
- 12.01.17 14:41 Kris
- 12.01.17 14:59 Zenek Kapelinder
- 12.01.17 15:41 J.F.
- 12.01.17 17:31 Zenek Kapelinder
- 12.01.17 17:35 Wiesiaczek
- 14.01.17 18:51 re
- 14.01.17 19:00 re
- 14.01.17 19:01 re
- 14.01.17 19:29 Zenek Kapelinder
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe