  • Data: 2017-01-11 20:32:42
    Temat: Re: Planowanie głowicy a zalecenia firmy Opel
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy jakas demencja Cie dopada. I dobrze ze sie ostro grzeje. Topi piach topi skaly.
    Robi sobie ze stopionego szczelna obudowe. Na dwoch kilometrach raczej nie ma warstw
    wodonosnych z woda przeznaczona do spozycia. Jest jakas minimalna odleglosc studni od
    szamba. I nie sa to kilometry tylko ze dwadziecia metrow. Jak dwadziescia metrow w
    poziomie wystarcza zeby wode z gowna oczyscic to z dwoma kilometrami w pionie chyba
    ostro przesadzilem.

    Nie wiem czy do mnie piszesz, ale wrzucanie corium do studni z wodą jest
    słabym pomysłem. Nawet już nie chodzi o skażenie wód gruntowych, ale...
    "Andrzej to jebnie". W Czarnobylu się mocno natrudzili, żeby do wody nie
    wpadło, bo to nie zgaśnie tylko właśnie jebnie.

    A arugmenty o stanie zdrowia psychicznego sobie daruj. Bo raz że
    niegrzecznie, dwa przyjeło się uważać, że wzmacnianie argumentów
    właściwych taki z dupy oznacza słabość tych pierwszych, trzy że nad tym
    myślało na świecie wielu ludzi, zapewne mądrzejszych od ciebie i z
    jakiegoś powodu uznali, że twój pomysł jest słaby. Oczywiście istnieje
    niezerowa szansa, że ty jesteś Sprite a wszyscy oni cierpią na demencję,
    ale... tak zwykle twierdzą wszelkiego rodzaju Napoleonowie w placówkach
    szpitalnych:P

    Shrek