  • Data: 2024-07-27 19:17:38
    Temat: Re: Plaj blokuje usuwanie swoich kontaktów. A to SZMATY
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Jul 2024 02:14:37 +0200, Animka napisał(a):

    > A dlaczego nie na SIM?

    Na SIM jest tylko kilka pól i to dość krótkich.
    Chyba tylko Nazwa, Tel, E-mail i jeszcze coś.

    W adndroidzie jest dużo pól o dużej długości: kilka nazw, pocztowe adresy
    domowe, firmowe i inne, grupy, wiele numerów telefonów do jednego kontaktu,
    możliwość wyboru indywidualnych dzwonków i fotografii, wiele e-mail, pome
    Memo itd.

    W jabłkach też jest dużo pól, ale tego systemu nie znam zbyt dobrze.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam