  • Data: 2010-05-28 08:26:07
    Temat: Re: Płaćcie mandaty...
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg wrote:

    > Massai pisze:
    > (...)

    > O czym Ty piszesz? Stać na poczcie? Mandat płacisz radośnie
    > siedząc w fotelu przed komputerem :)

    Nie korzystam z przelewów internetowych.
    Mam w "obytrzech" bankach pozastrzegane że nie wolno im realizować
    żadnych zleceń przelewów via internet lub telefon.
    W dwóch mam dostęp via net, ale tylko żeby sprawdzić historię.

    Procedury w bankach są takie "sprytne", że...

    Przykładowo - wiesz jak taki bank jak pekao autoryzuje rozmówcę przy
    rozmowie telefonicznej?
    Dzwoni baba. Ona dzwoni do ciebie.
    Pyta: "czy pan iksiński?"
    "Tak".
    "To ja zadam kilka pytań kontrolnych, żeby sprawdzić czy pan to pan"
    "Zaraz... to pani do mnie dzwoni, powinna pani wiedzieć do kogo pani
    dzwoni. A jak pani udowodni że pani jest z banku?"
    "Ale ja mam taką procedurę. A dzwonię z banku, może pan sprawdzić".
    "Jak?"
    "Podam panu numer to pan do mnie zadzwoni".
    Podaje numer, jakiś zupełnie od czapy, w necie się nie pojawia nigdzie.

    Po chwili dzwoni ponownie: "Nie zadzwonił pan"
    "No bo ten numer równie dobrze może być do prywatnego mieszkania! Niech
    pani powie jak się pani nazywa, zadzwonię na oficjalny numer banku i na
    centrali mnie połączą"

    Podaje nazwisko... telefon na centralę... kobitka na centrali "nie mam
    nikogo takiego w wykazie".

    No i weź tu takim zaufaj.

    --
    Pozdro