    Date: Mon, 17 Feb 2014 19:37:08 +0100
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pismo z GITD (wiadomo co)
    <lde2qo$f3k$1@node1.news.atman.pl> <lde5gj$jk5$1@dont-email.me>
    <ldgjof$i6j$2@dont-email.me> <ldgmti$di8$1@news.task.gda.pl>
    <ldgnnr$i6j$7@dont-email.me> <52fe0f65$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@4...com>
    <5300f9e6$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    <5301ce7b$0$2143$65785112@news.neostrada.pl>
    <ldsj2a$lms$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldsmkf$rvf$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ldstt4$1d1$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <53022bad$0$2211$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <530240f2$0$2354$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2014-02-17 18:50, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
    (...)

    > Na takie uwagi powiem pas.
    > Jak ci sie nie chce dyskutowac - nie musimy.

    Cierpisz na amnezję, że pytasz po raz kolejny, choć odpowiedzi już
    padły z moich ust wielokrotnie i byłeś przy tym "obecny"?
    Tak, nie musimy dyskutować.

    > Uwazasz, ze udostepnienie zdjecia to jest w dzisiejszych czasach jakis
    > problem?
    > Ze nie robi sie tego ze wzgledów technicznych?

    Dziwne pytanie i wygląda raczej na próby dryfu w kierunku bezpiecznym,
    niż kontynuację pytania/sugestii. Zdjęcia są udostępnianie i nie ma
    z tym problemów technicznych.

    > No widzisz.
    > Ja o zyciu, ty o prawie.

    Nie, Ty o kombinacjach (i dorabianiu ideologii), a ja o życiu i o
    prawie.

    > Ja nie twierdze ze nie mam obowiazku.

    No proszę :)

    > Ja twierdze, ze to jest niepotrzebne utrudnianie zycia.

    Komu utrudnianie? Masz problem to sobie książkę załóż.

    > Ale oczywiscie to jest argument - GITD nie jest od ułatwiania zycia...

    GITD nie tworzy prawa.

    > W sadzie...
    > Fantastyczne wykorzystanie mocy przerobowych sądow.

    Pewnie, skoro nikt się nie poczuwa i nagle amnezja zapanowała.
    W przypadku faktycznym wątpliwości (uzasadnionych) nie ma problemów
    z wyjaśnieniem sytuacji, ale te to promil przy kombinacjach.

    > W moim przypadku?

    Nie.

    > Z ostatnich 4 wezwań nigdy nie był to własciciel samochodu.

    Oczywiście nikt nie widział kto prowadził pojazd...

    > Tak, wiem, ze moja sytuacja jest niestandardowa.
    > I nie postulowałbym zmian w tym temacie gdyby technicznie nie było to
    > proste jak...

    To jest proste jak...

    > Poczekaj - twierdzisz, ze nei chodzi o karanie sprawcy tylko o to aby
    > zapłacił ktokolwiek?

    Znowu próbujesz mi w usta wkładać tezy, których nie byłem autorem
    i dodatkowo w moich wypowiedziach nie ma podstaw do wyciągania takich
    wniosków.

    Baw się dobrze:>