    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Date: Sat, 9 Nov 2013 20:00:34 +0000 (UTC)
    <0...@b...poznan.pl> <l5i4ut$rla$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527d0c4d$0$2284$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527d2f3a$0$2290$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527d3d10$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <527e8e0a$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>

    Osobnik posiadający mail f...@p...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Aha, czyli jednak pracować mogą, choć niekoniecznie się zgadzają z
    > pracą w niedzielę?

    Oczywiście.
    Gdyby omawiany driver jechał rozsądnie jednoczesnie psiocząc pod nosem ze
    tak wolno itp to myslisz, ze ktos by sie go czepiał?

    > Przyszedł i pracował, może psioczył pod nosem, a Ty próbujesz wykręcić
    > kota ogonem.

    Nic nie wykrecam. Przyszedł i pracowal ale pracował źle.

    > Złamał co prawda jakieś (nawet konkretne) przepisy ruchu
    > drogowego, ale to bez związku z pracą w ITD (zapewne) i jako taki
    > poniesie tego konsekwencje i to być może dużo poważniejsze niż inni
    > kierowcy, ponieważ ktoś może uznać, że jego zachowanie mogło wpłynąć
    > na opinię ludzi na temat ITD jako organizacji.

    No i o to chodzi.

    > Nie, niczego nie udowodniłeś:>

    ciesze sie, ze zrozumiałes ironię.

    > Widzę, że pozostaje ci tylko pisanie bez uzasadnienia - z braku
    > argumentów.

    Dokładnie tak jak mówisz. Piszesz, bez uzasadnienia.

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^

    > Może jednak konkretnie odpowiesz czym się różni praca kierowcy w ITD
    > od pracy kuriera. Takiego zwykłego cywilnego kierowcy (o jakim jest
    > mowa, nie inspektora) - czekam na odpowiedź. A prostytutki i
    > "skurwienie" się przez prace w ITD czy SM (o czym było też wcześniej)
    > to może już sobie daruj, bo to raczej żałosne jak próba argumentacji
    > zastępczej.

    Ale jakiego wyjasnienia oczekujesz?

    > Kto oni? Czy szeregowy pracownik ITD zajmuje się eliminacją 'piratów'
    > drogowych czy zwyczajnie wozi jakiś towar? Czy cywilny pracownik
    > policji nie może złamać przepisów ruchu drogowego w godzinach pracy?

    Oni. ITD.
    Pracownik policji po służbie to nadal policjant.

    > Litości - czy on gdzie wyrzucił to co wiózł na pace?

    Nie musisz rozumiec dosłownie kazdego zdania.
    Bedzie łatwiej.
    Ja rozumiem twoj punkt widzenia, ze kierowca w ITD to nie pracownik ITD a
    zwykły kierowca.
    Rozumiem. Po prostu sie z tym nie zgadzam.

    > Oczywiście - nawet zasadnicze. Dorabiasz ideologię do pracy
    > cywilnych pracowników w takich instytucjach.

    Nie ten "fakt".
    Fakt sugerowania mojej stronniczości.

    > To widać - brniesz coraz głębiej...

    Tak, brniesz...

    > Nie, skąd, w ogóle nikogo i niczego nie porównywałeś do prostytutki.
    >
    > Ziew...

    NO to EOD.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)