  • Data: 2013-11-06 09:35:28
    Temat: Re: Pirat drogowy z ITD - 12 minut 35 punktów.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale czy kierowcy z GITD gdzieś deklarują, że limity są ok?
    > Bo nie czytałem tego typu dokumentów....

    Tak. Deklarują charakterem swojej służby oraz swoim działaniem i
    wypowiedziami. Trzeba być konsekwentnym.

    > Widziałem jeden raz.

    Az obejrzałem jeszcze raz - wnioski ponizej.

    > Dość bezpiecznie, z wyjątkiem tego razu.
    > Nie każdy potrzebuje wolnej drogi pod windokrąg, żeby wykonać
    > jakikolwiek manewr.

    Masz rację, samo wyprzedzanie rzeczywiscie tylko raz było bardzo
    niebezpieczne z samochodem zblizającym sie szybko z naprzeciwka.
    I zacząłem sie zastanawiac skąd takie negatywne odczucie.
    Zobacz jak on jedzie. Niechlujnie.
    Kierunkowskazy - mignie raz jak juz jest w połowie manewru zmiany pasa.
    Jedzie za ta ciezarówką i zamiast zostawic sobie odstep zeby widziec co
    jest przed nią, to sie wychyla 5 razy jakby anglikiem jechał ;-P (widziałes
    motocykliste?).
    Generalnie nerwus na drodze, dodatkowo wyglada ze po prostu nie umie
    płynnie jechac, brakuje umiejetnosci aby płynnie wyprzedzac a mimo to
    jedzie 120 km/h. Typowy przykład: szybkie auto i brak doświadczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"