  • 1. Data: 2010-05-23 09:38:31
    Temat: Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Policjant do kierowcy:
    "Założę się, że Pana szyby mają mniej niż 70% przepuszczalności".

    I to ma być pomiar i podstawa do ukarania?

    A gdzie jakiś miernik?

  • 2. Data: 2010-05-23 09:51:34
    Temat: Re: Pirat drogowy TVN Turbo - przyciemniane szyby
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 09:38:31 +0200, Marcin N wrote:
    >Policjant do kierowcy:
    >"Założę się, że Pana szyby mają mniej niż 70% przepuszczalności".
    >I to ma być pomiar i podstawa do ukarania?
    >A gdzie jakiś miernik?

    Czasem pokazuja tez mierniki.

    A czasem nie trzeba miernika - 70% to jest "lekko szara" a widzisz cos
    "prawie czarne". Kierujesz na badania i tyle.

    J.

  • 3. Data: 2010-05-23 09:52:45
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    com...

    > Czasem pokazuja tez mierniki.
    >
    > A czasem nie trzeba miernika - 70% to jest "lekko szara" a widzisz cos
    > "prawie czarne". Kierujesz na badania i tyle.

    Zabierasz dowód, bo masz takie "widzi-mi-się"?
    Powinni tego zabronić...

  • 4. Data: 2010-05-23 09:59:38
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 09:52:45 +0200, Marcin N wrote:

    >Zabierasz dowód, bo masz takie "widzi-mi-się"?
    >Powinni tego zabronić...

    To nie jest "widzi-mi-sie" tylko bardzo uzasadnione podejrzenie :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-05-23 10:04:50
    Od: to <t...@a...xyz>

    Marcin N wrote:

    > Policjant do kierowcy:
    > "Założę się, że Pana szyby mają mniej niż 70% przepuszczalności".
    >
    > I to ma być pomiar i podstawa do ukarania?
    >
    > A gdzie jakiś miernik?

    A gdyby tam była Twoja matka???

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 6. Data: 2010-05-23 10:53:34
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Generalnie nie cierpię tego programu, ale tu zgodzę się z gliniarzem.
    Jeden z drugim zrobi sobie agrotuning i potem g.. widać przez takie szyby.
    Jak chce, to niech wozi z sobą papier, certyfikat, obojętne co, gdzie będzie
    napisane, że jego szyba ma tyle a tyle %.
    To samo powiem o agrotuningu tylnych świateł.
    Jacek

  • 7. Data: 2010-05-23 10:54:29
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Marcin N pisze:
    > Policjant do kierowcy:
    > "Założę się, że Pana szyby mają mniej niż 70% przepuszczalności".
    >
    > I to ma być pomiar i podstawa do ukarania?
    >
    > A gdzie jakiś miernik?

    Wydaje mi się, że słyszałem kontem ucha, że policjant tylko pouczył
    kierowcę w sprawie szyb. A do pouczenia, wyrażenia zastrzeżeń co do
    prawdopodobnej przepuszczalności szyby, nie trzeba miernika :-)

    Pozdrawiam

    Seco

  • 8. Data: 2010-05-23 11:01:10
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 May 2010 10:54:29 +0200, Bartosz 'Seco' Suchecki

    >Wydaje mi się, że słyszałem kontem ucha, że policjant tylko pouczył
    >kierowcę w sprawie szyb. A do pouczenia, wyrażenia zastrzeżeń co do
    >prawdopodobnej przepuszczalności szyby, nie trzeba miernika :-)

    Trzeba było słuchać całym uchem - zabrał mu DR za pokwitowaniem.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2010-05-23 11:10:21
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > "Założę się, że Pana szyby mają mniej niż 70% przepuszczalności".
    >
    > I to ma być pomiar i podstawa do ukarania?
    >
    > A gdzie jakiś miernik?

    niech zaczną od siebie. np nieoznakowana VECTRA w Lublinie :)
    pzdr
    GL

  • 10. Data: 2010-05-23 11:20:26
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > niech zaczną od siebie. np nieoznakowana VECTRA w Lublinie :)
    > pzdr
    > GL

    Ale przecież to jest Panie Władza... Im wszystko wolno, np pobić kobietę
    idącą z psem po jakimś odludziu w nocy, gdyż piesek nie miał kagańca i
    smyczy...
    Nie jestem JP czy inne takie ale z każdym dniem moje zaufanie do tej
    instytucji maleje. MO w czasach głębokiej komuny już była bardziej
    ludzkie...

    Lewis
    Hornet PC 41 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]