  • 1. Data: 2011-05-17 11:29:54
    Temat: Piraci z Karaibow w TVP w NTC
    Od: l...@...pl

    Witam,

    czy Piraci z Karaibow, co ostatnio lecieli w naziemnej w TVP1 lecialo
    to w 16:9 ?? Czy TVP puszcza tez jakies dodatkowe sciezki dzwiekowe i
    napisy??? TVN/TVN7 cos tam puszcza z oryginalna fonia.

  • 2. Data: 2011-05-17 11:36:19
    Temat: Re: Piraci z Karaibow w TVP w NTC
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik <l...@...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > czy Piraci z Karaibow, co ostatnio lecieli w naziemnej w TVP1 lecialo
    > to w 16:9 ??

    Nastepny razem zapytaj przd emisja, to sie sprawdzi.

  • 3. Data: 2011-05-17 12:05:13
    Od: Tomek Kęcki <t...@t...gmail.com>

    > Nastepny razem zapytaj przd emisja, to sie sprawdzi.

    ZTCP 4:3, co mnie tyleż zdziwiło, co rozczarowało.

    --
    tomafek

  • 4. Data: 2011-05-17 12:16:36
    Od: l...@...pl

    On Tue, 17 May 2011 14:05:13 +0200, Tomek Kęcki
    <t...@t...gmail.com> wrote:

    >ZTCP 4:3, co mnie tyleż zdziwiło, co rozczarowało.

    czyli jednym slowem uparcie sie trzyma 4:3. czy tez to byl letterbox?

    A z satelity?

    tvp1 HD (dla n-ki), dosyly dla kablowek i innych satelitarnych, a moze
    lecialo to na TVP HD ???

    Z czym to jest zwiazane? Musieliby wiecej zaplacic za 16:9 niz za
    4:3???

  • 5. Data: 2011-05-17 12:35:44
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik l...@...pl napisał:
    > Musieliby wiecej zaplacic za 16:9 niz za 4:3???

    Oczywiście, przecież obraz 16:9 jest szerszy ;-)

  • 6. Data: 2011-05-17 14:33:01
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    l...@...pl wrote:

    > czyli jednym slowem uparcie sie trzyma 4:3. czy tez to byl letterbox?
    >
    > A z satelity?

    Z satelity był napewno w 4:3 bo chwilkę oglądałem.