  • 1. Data: 2010-04-04 16:17:40
    Temat: Pionowe paski na wydrukach
    Od: CUT <c...@c...pl>

    Witam,

    Pacjent: Drukarka laserowa Samsung ML-3051ND
    Toner Samsung, Ilość - 65%

    Objawy: Pionowe paski na wydrukach
    http://images44.fotosik.pl/280/9e18b589a28704c1.jpg

    Nie pomaga czyszczenie bebna, materiału utrwalającego. Jaka może być
    przyczyna? Dodam, że przy poprzednim tonerze też pojawiły się paski
    (tyle, że gdy się kończył)

  • 2. Data: 2010-04-04 21:10:34
    Temat: Re: Pionowe paski na wydrukach
    Od: Olek <a...@d...pl>

    On 2010-04-04 18:17, CUT wrote:
> [...]
    >
    > Nie pomaga czyszczenie bebna, materiału utrwalającego. Jaka może być
    > przyczyna? Dodam, że przy poprzednim tonerze też pojawiły się paski

    albo wałek (bęben) albo kaseta (toner) - nic innego chyba nie powinno
    mieć wpływu na takie paski :)

  • 3. Data: 2010-04-05 12:25:55
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-04 23:10, Olek pisze:

    > albo wałek (bęben) albo kaseta (toner) - nic innego chyba nie powinno
    > mieć wpływu na takie paski :)

    Co z tym zrobić? :(

  • 4. Data: 2010-04-06 09:00:02
    Od: "Czyzyk" <b...@b...com>

    > Co z tym zrobić? :(

    Na moj gust do wymiany jest fuser

    pozdr

  • 5. Data: 2010-04-06 14:54:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "CUT" <c...@c...pl> napisał w
    > Pacjent: Drukarka laserowa Samsung ML-3051ND
    > Toner Samsung, Ilość - 65%
    > Objawy: Pionowe paski na wydrukach
    > http://images44.fotosik.pl/280/9e18b589a28704c1.jpg

    A to na pewno jest drukarka laserowa ? Moze LED-owa ?

    Zbyt rowne i ostre te paski, raczej cos z elektronika/softem.

    J.

  • 6. Data: 2010-04-06 15:29:14
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    CUT pisze:
> [...]
    >
    > Nie pomaga czyszczenie bebna, materiału utrwalającego. Jaka może być
    > przyczyna? Dodam, że przy poprzednim tonerze też pojawiły się paski

    Ja bym jeszcze spróbował z kolejną kasetą z tonerem -- może
    ta jest felerna. Generalnie jedną inną przyczyną może być
    zabrudzenie optyki w module lasera (na przykład rozsypanym
    tonerem). Fuser osobiście bym wykluczył -- objawy średnio
    na to wskazują i sam by się po jakimś czasie wyczyścił (chy-
    ba, że przepuściłeś przez niego kartkę pokrytą w całości
    korektorem ;) ). Z kolei bęben raczej zostawia ciemne ślady
    na kartce, a nie puste miejsca.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 7. Data: 2010-04-06 15:54:02
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-06 17:29, Radosław Sokół pisze:

    > Ja bym jeszcze spróbował z kolejną kasetą z tonerem -- może
    > ta jest felerna.

    Wymiana tonera pomaga, sprawdzałem. Ale przecież nie będę wymieniał za
    każdym razem tonera gdy ten jest połowie pełny. :(

  • 8. Data: 2010-04-06 15:58:10
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    CUT pisze:
    > Wymiana tonera pomaga, sprawdzałem. Ale przecież nie będę wymieniał za
    > każdym razem tonera gdy ten jest połowie pełny. :(

    Ale to sugeruje, że winne są raczej kasety, a nie stałe wy-
    posażenie drukarki. Może za długo leżakują już w magazynie?

    Swoją drogą -- czy "przemieszanie" tonera w momencie, gdy
    wydruk zaczyna tak wyglądać coś pomaga?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 9. Data: 2010-04-06 20:21:52
    Od: CUT <c...@c...pl>

    W dniu 2010-04-06 17:58, Radosław Sokół pisze:

    > Ale to sugeruje, że winne są raczej kasety, a nie stałe wy-
    > posażenie drukarki. Może za długo leżakują już w magazynie?
    >
    > Swoją drogą -- czy "przemieszanie" tonera w momencie, gdy
    > wydruk zaczyna tak wyglądać coś pomaga?

    Nie pomaga. :(