  • Data: 2011-03-28 17:04:44
    Temat: Re: Pinlock Nolan vs Antifog Oxford
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 03:16:28 -0700 (PDT), Rafik -
    delete1@wytnij_to.o2.pl napisał(a):

    > Jeśli zdecydujesz się na Pinlocka od Nolana to tylko z silikonową
    > uszczelką - i jest rewelacja. Jest też wersja bez - goły plastik (taki
    > miałem w zestawia do N83) i ten nie dość, że nie działa to jeszcze
    > rysuje szybkę.

    Jak ja kupowałem pinlocka do tego kasku (N43 Air), to tej wersji z
    silikonem nie było jeszcze w ofercie - także mam tą zwykłą. Po dwóch
    latach porysowałem szybkę na zewnątrz - ale od wewnątrz pinlock nic jej
    nie uczynił złego. Działa także poprawnie (czego nie mogę powiedziec o
    badziewiastym pinlocku w XR 1000) - dzięki czemu nawet w te poranne
    chłody biorę Nolana a nie przereklamowanego Shoeia.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.