  • Data: 2011-03-29 05:55:22
    Temat: Re: Pinlock Nolan vs Antifog Oxford
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 28 Mar 2011 23:09:49 +0200, Ivam napisał(a):

    > Juz?! A takie pytanie pomocnicze - tam jakas folia antifog oryginalnie jest
    > czy nie?

    Nie, nic nie ma. Bez pinlocka paruje standardowo i mocno - jak to
    pojedyńcza szyba. Z pinlockiem spokój.

    > Napisz cos wiecej o tym kasku, co jeszcze w nim nie pasuje. Dobre opinie,
    > min. Twoja, znam, ale chcialbym dowiedziec sie wreszcie cos o wadach;)

    Ja widzę chyba dwa minusy - głośność (przy b. wyższych prędkościach łeb
    chce urwać), ale to wiedziałem już przy kupnie - po prostu coś za coś
    (wentylacja). Drugi minusik to jego wielkość - on jest po prstu duży
    zewnętrznie i wizualnie. Ale to już bardziej kwestia estetyki, aniżeli
    czynników użyteczności codziennej.
    Po dwóch sezonach użytkowania go (do codziennego latania lokalnego, po
    mieście, wokół komina) jestem z niego zadowolony. Jak ubieram integrala
    na jakiś dalszy, szybszy przelot to mam lekką klaustrofobię ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.