  • 11. Data: 2011-04-10 22:57:50
    Temat: Re: Pinlock Nolan - opinia
    Od: Glub <g...@g...com>

    On 2011-04-10 19:38:18 +0200, Seba said:

    > A jak tam pinlock? Działa zawsze, czy w mocno niekorzystnych warunkach
    > jednak coś tam przepuszcza?

    coś tam przepuści ale muszą być fatalne warunki by się to stało. około
    2 stopni i powyżej 90% wilgotności

    > Pytam z ciekawości bo mam XR1000 (to chyba ta sama szybka co u Ciebie) i
    > nie mogę przewalczyć parującego np. w zimne/mocno mokre poranki pinlocka
    > podczas stania na światłach (podczas jazdy wentylacja robi swoje i
    > sytuacja się poprawia).

    ...a może jednak nie przylega dokładnie do szyby?

    miałem tak dzisiaj. postawilem garnek na kanapę i mi zleciał bo kot
    kumpla przylazł zobaczyć co to takie biale...

    nie zauważylem że mi się pinlock przesunął od tego upadku i lekko
    podparowywał. po naprostowaniu nic się nie dzieje.
    --
    Glub
    SWT-400

  • 12. Data: 2011-04-11 06:10:16
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 00:57:50 +0200, Glub napisał(a):

    > coś tam przepuści ale muszą być fatalne warunki by się to stało. około
    > 2 stopni i powyżej 90% wilgotności

    Czyli dupa. Taka kasa a taka niedoróbka.

    > ...a może jednak nie przylega dokładnie do szyby?

    Nawet wysyłka do serwisu nic nie daje (czyniłrm to już dwukrotnie) - po
    prostu bubelek i tyle. Pisałem już o tym na grupie -
    https://groups.google.com/group/pl.rec.motocykle/bro
    wse_frm/thread/9b240ca2c10e0250/fcb469d349a023d4?hl=
    pl&ie=UTF-8&q=Shoei+XR+1000+-+paruje+skubaniec.#fcb4
    69d349a023d4

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 13. Data: 2011-04-11 06:31:14
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Seba" napisał w wiadomości grup
    net...

    > coś tam przepuści ale muszą być fatalne warunki by się to stało. około
    > 2 stopni i powyżej 90% wilgotności

    Czyli dupa. Taka kasa a taka niedoróbka.

    ==========

    Żadna niedoróbka. Raczej prawa fizyki. W pewnych warunkach para musi się
    skroplić. Żadne czary tu nie pomogą.

  • 14. Data: 2011-04-11 06:47:29
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 08:31:14 +0200, Marcin N napisał(a):

    > Czyli dupa. Taka kasa a taka niedoróbka.
    >
    > ==========
    >
    > Żadna niedoróbka. Raczej prawa fizyki. W pewnych warunkach para musi się
    > skroplić. Żadne czary tu nie pomogą.

    Dobrze że mój drugi kask o tym nie wie i jakoś daje radę (czyt. nie
    paruje) w każdych warunkach w jakich dane mi było jeździć.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 15. Data: 2011-04-11 10:33:49
    Od: Mystik <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-11 08:47, Seba pisze:
    > Dnia Mon, 11 Apr 2011 08:31:14 +0200, Marcin N napisał(a):
    >
    > Dobrze że mój drugi kask o tym nie wie i jakoś daje radę.

    A jaki jest tak dobry.
    Bo mój Shubert (bez pinlocka) też niestety paruje.

    pozdr.
    Mystik

  • 16. Data: 2011-04-11 11:27:58
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 12:33:49 +0200, Mystik napisał(a):

    > A jaki jest tak dobry.
    > Bo mój Shubert (bez pinlocka) też niestety paruje.

    Bez pinlocka to ja też nie znam żadnego modelu, który by nie parował.
    Pinlock w N43 daje sobie spokojnie radę tam, gdzie XR 1000 już dawno
    leży.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2011-04-11 20:33:09
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 099 roku bieżącego, falco zeznał(a) jak następuje:

    > Polecam!
    > Dla przypomnienia pacjent, to Nolan N43 Air Classic.

    Z t6ego co się dziś dowiedziałem nolany kupione w larssonie w ramach
    gwarancji mają wymieniane pinlocki na wersje silikonowe.
    (Jeśli szybka jest porysowana od pinlocka)

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl