    From: mr misio <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.comp.os.ms-windows.winnt,pl.comp.pecet
    Subject: Re: Pilot do PC na BT
    Date: Mon, 05 May 2014 19:43:21 +0200

    Użytkownik Piotr Rezmer napisał:

    > Ja będę szedł w inną stronę: tablet jako pilot. sprzęt audio/video jako
    > tzw. renderer. Dużo wygodniejsze od archaicznego wynalazku typu pilot.
    > Tablet ułatwia wybór utworów, tworzenie playlist itd.

    Niby tak

    Ale:

    1) jak sterowac tabletem?

    2) mnie sie tablet nie podoba, padaja mu baterie po paru godzinach, jest
    duzy, no i nie da rady nie patrzac na niego nacisnac wlasciwy przycisk.

    fizyczny pilot ma zalety pozbawione tych powyzszych (2) wad.

    jak mam patrzec to rownie dobrze moge sterowac kompem za pomoca
    bezprzewodowej klawiatury z taczpadem.

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg