  • 1. Data: 2010-01-02 20:17:18
    Temat: Pilot do PC...
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    Witam!

    Walcze juz ktorys dzien z rzedu z zainstalowaniem Tunera TV na ukladzie
    BT878 pod Win7, ale bez powodzenia. Niby sterowniki przyjmuje, ale
    pozniej oprogramowanie krzyczy, ze nie ma urzadzenia w systemie.

    W zwiazku z tym, ze nie potrzebuje tunera a samego pilota, to moze ktos
    z szanownych grupowiczow ma wyprobowanego pilota na USB (najlepiej
    radiowego), ktory na pewno dziala na Win Vista lub lepiej na Win7?

    Czy taki pilot dziala Wam z programem Girder?

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 2. Data: 2010-01-02 20:58:28
    Temat: Re: Pilot do PC...
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Andre <a...@p...fm> wrote:

    > W zwiazku z tym, ze nie potrzebuje tunera a samego pilota, to moze ktos
    > z szanownych grupowiczow ma wyprobowanego pilota na USB (najlepiej
    > radiowego), ktory na pewno dziala na Win Vista lub lepiej na Win7?

    Ja używam Logitech diNovo Mini i nie zamienię na żadnego pilota (to taka mini
    klawiaturka). Działa świetnie - polecam.

    http://www.logitech.com/index.cfm/keyboards/keyboard
    /devices/3848&cl=us,en

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2010-01-02 21:05:44
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    Konrad Kosmowski wrote:

    > Ja używam Logitech diNovo Mini i nie zamienię na żadnego pilota (to
    > taka mini klawiaturka). Działa świetnie - polecam.

    150 dolarow i wydaje sie nieporeczne, zwlaszcza z ta klapka. Dodatkowo
    to faktycznie jest klawiaturke z upakowanymi przyciskami. Podejrzewam,
    ze jak w nocy pokoj oswietla mi tylko monitor, to moge dlugo szukac
    przyciskow do danych funkcji. Do tej pory robilem to wylacznie na dotyk.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 4. Data: 2010-01-02 21:13:59
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Andre <a...@p...fm> wrote:

> [...]
    > nocy pokoj oswietla mi tylko monitor, to moge dlugo szukac przyciskow do

    Przyciski są podświetlane.

    > Do tej pory robilem to wylacznie na dotyk.

    No to weź dowolnego pilota, który ma na opakowaniu napisane, że działa z Vista
    i tyle... nie rozumiem w czym masz problem.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 5. Data: 2010-01-02 23:32:49
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Andre pisze:

> [...]
    > ze jak w nocy pokoj oswietla mi tylko monitor, to moge dlugo szukac
    > przyciskow do danych funkcji. Do tej pory robilem to wylacznie na dotyk.

    Polecam pilot PCMak Polskiej firmy Elmak - http://pcmak.elmak.pl/szczegolowe_inf.php
    Pilot jest Plug&Play, jednak po zainstalowaniu sterownika (irPC) prócz podstawowych
    funkcji jak
    poruszanie kursorem myszy czy emulowaniem przycisków myszy, można do każdego
    przycisku przypisać
    jakąkolwiek funkcje - odpalić program, wkleić tekst, zmaksymalizować lub
    zminimalizować okno,
    zapisać plik itd. (do wyboru są setki możliwości) Sam pilot może nie wygląda
    zachęcająco ale jest
    naprawdę świetnej jakości, używam go intensywnie od ponad 5lat i nie miałem z nim
    żadnych problemów.
    irPC z tego co wiem działa pod vistą (także x64) więc myślę że nie będzie problemu z
    zainstalowaniem
    oprogramowania na Windows7. Polecam - bo to świetny sprzęt za niewielką kasę,
    aleniestety z
    dostaniem jest problem, proponuje jednak popytać w sklepach bo na prawdę warto.

  • 6. Data: 2010-01-03 01:07:37
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** vcore <mail*wytnij*@vcore.pl> wrote:

    > Polecam pilot PCMak Polskiej firmy Elmak -
    > http://pcmak.elmak.pl/szczegolowe_inf.php

    (...)

    > irPC z tego co wiem działa pod vistą (także x64) więc myślę że nie będzie
    > problemu z zainstalowaniem oprogramowania na Windows7.

    Generalnie ja np. nie mogę się tego (że działa) doczytać na ich stronie. Jest
    to:

    http://pcmak.elmak.pl/zawartosc_zestawu.php

    Wymagania systemowe:
    * Windows 9x/ME/NT4/2000/XP lub Linu

    Czyli w zasadzie nawet nie mogę się spodziewać, że to będzie działać pod Vistą
    czy Windows 7 (takie rzeczy wolę mieć na papierze). To trochę niepoważne biorąc
    pod uwagę, że Vista jest na rynku od ilu? 4 lat? Windows 7 się pod względem
    sterowników diametralnie od Visty nie różni.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 7. Data: 2010-01-03 07:33:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andre" <a...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Czy taki pilot dziala Wam z programem Girder?

    Kup najzwyklejszy odbiornik IR na COM, skonfiguruj go pod Girder i używaj
    swojego pilota.

  • 8. Data: 2010-01-03 09:36:43
    Od: "Andre" <a...@p...fm>

    qwerty wrote:

    > Kup najzwyklejszy odbiornik IR na COM, skonfiguruj go pod Girder i
    > używaj swojego pilota.

    Uzywasz w ten sposob?
    Do Girder nie trzeba jakiegos specjalnego pluginu?
    Zeby odpalic pilota z karty TV potrzebny jest plugin.

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 9. Data: 2010-01-03 10:45:44
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Andre" <a...@p...fm> napisał w wiadomości grup
    > Uzywasz w ten sposob?

    Używałem. Udawało się skonfigurować program, aby uruchamiał programy, zmiany
    głośności, ale nie za bardzo udawało mi się skonfigurować akcji do programu.
    Testowałem na vista x64.

    > Do Girder nie trzeba jakiegos specjalnego pluginu?
    > Zeby odpalic pilota z karty TV potrzebny jest plugin.

    Igor SFH-56
    http://www.topaudio.website.pl/girder.htm

  • 10. Data: 2010-01-03 13:15:53

    > Czy taki pilot dziala Wam z programem Girder?

    pamietam, ze ms w drugiej wersji - ten podswietlany - dzialal z nim