  • Data: 2011-07-08 12:17:18
    Temat: Re: Pilne ! Trasa K-ce - W-wa
    Od: Mirosław <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:144733985.20110708120956@pik-net.pl...

    > To już nie ma karetek w Polsce? Świat się kończy :(

    Generalnia sprawa kuzyna który leży w K-cach jest do tv
    krew jest do badań genetycznych by wykluczyć bądź potwierdzić czy to może
    genetyczne
    że nagle pada wątroba, degraduje się mózg itp (brak słów, niechce o tym
    pisać),lekarze sami niewiedzą o co kaman
    krew w takich wypadkach wożą jak jest więcej bądź etc, nie wiem,
    zamiast powiedzieć dzień wcześnij lub tak zrobić by wyjechać o 6 to dzwonią
    o 11 by pilnie
    po nią podjechać, brak komentarza dlatego proszę tylko o poradę w kwesto
    dojazdu,
    mirek