  • Data: 2010-11-01 08:44:19
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news://news-archive.icm.edu.pl/ial6un$cam$1@inews.ga
    zeta.pl
    *z* napisał(-a):

    > Ja też nie mam z tym problemu za to mam problem z migreną. Mam się
    > bezmyślnie podporządkować czy nie?

    > Głupi ustawodawca dał mi wolną rękę na jeżdżenie z migreną.
    > Chce żebym zabił siebie i innych? :-)

    Głupi ustawodawca nie przewidział Twojej głupoty, że możesz nie być pod
    wpływem alkoholu, ale absolutnie trzeźwy, a mimo to w stanie
    wykulczającym możliwość prowadzenia.

    Domniemam, że nie masz ograniczonej poczytalności i odpowiadasz za
    konsekwencje swoich czynów. Tedy jest mi obojętne czy będziesz prowadził
    nawalony jak wór, bo mus było się napić, czy też wtedy kiedy będzie Cię
    kurewsko łeb napierdalał, ale mus było jechać się napić (na przykład
    napić). Obojętne oczywiście do czasu, dopóki nie spotkamy się na drodze,
    ja lub ktoś z moich bliskich. Jeśli chodzi o alkohol, to widzę
    rozwiązanie w zmniejszeniu dopuszczalnej granicy do 0 promil. A jak ktoś
    ma problem, bo zjadł Pawełka, to niech jego zmartwieniem będą
    konsekwencje, skoro drażni go to, że państwo dało mu kiedyś furtkę na
    tego Pawełka, ale zaczął polemizować, że jak może być 0,02% to czemu nie
    0,08% etc.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675