  • Data: 2010-10-30 07:08:04
    Temat: Re: Pijany Polak=Trzeżwy Austryjak!!
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin DoQ

    > Ale ktoś Ci nakazuje jeździć pod wpływem alkoholu?

    Nie -- zakazuje mi w zasadzie jeździć po jednym piwie czy lampce wina, co
    ma taki sam sens, jak nakaz jazdy w niebieskiej czapce.

    W dodatku limit jest ustawiony tak perfidnie, że zachęca do ryzyka. Bo
    niby te 0,2 promila wystarczy na piwo czy lampkę wina, ale może się
    okazać, że jednak nie każdemu i nie zawsze. Wyjdzie 0,21 albo 0,23 i
    można się pożegnać z prawkiem na jakiś czas. Jaki ma sens takie
    podpuszczanie? Skoro chcą, żeby nic nie pić, to niech zrobią limit 0, tak
    jak w kilku krajach (powiedzmy +/- 0,05). A jak chcą pozwolić na to jedno
    piwo to niech zrobią 0,5, tak jak w większości krajów europejskich.

    --
    ignorance is bliss