  • Data: 2014-09-08 22:55:49
    Temat: Re: Pijani kierowcy
    Od: rAzor <a...@r...strikesbaaack.nsa> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-09-08 22:11, Użytkownik - Shrek napisał::

    > PJ zabrane na rok i rok w zawiasach na cztery miechy. Tak, sąd wziął pod
    > uwagę zagrożenie jakie oskarżony spowodował zarówno dl innych kierowców
    > jak i pieszych na parkingu. Będzie pewnie apelacja. Główny problem, że
    > koleś jako skazany wyleci z roboty jak rozumiem.

    /dzięki za pastę/

    Na jakiej podstawie miałby wylecieć? Kierowcą zawodowym chyba nie jest.
    A jeżeli tylko za sam fakt, że podpadł, a zasadniczo sprząta chodniki,
    to jakiś faszyzm jest.

    Mam dziwne przeczucie, że w tym "poprawianiu" prawa i sprawiedliwości
    wyborcy sami sobie zakładają stryczki na szyje.
    Biorąc pod uwagę obecny system prawa karnego i "determinację" policji
    przybywa nam ca 100 000 kryminalistów rocznie! Kogo jeszcze nie dopadło
    to nieszczęście?
    Pytanie tylko - po co? Temat do rozwinięcia. Słyszałem już różne
    wyjaśnienia, włącznie ze zbieraniem danych, ukrytą prohibicją, ale ta
    ostatnia akurat jakoś nie wytrzymuje konfrontacji z wszechobecną reklamą
    alkoholu w mediach i na wszelkich imprezach masowych.

    Ludzie - brońcie sie, albo przestańcie chlać. I zacznijcie myśleć - ten
    który wymyślił, że sama jazda pod wpływem, jest równoznaczna z zamiarem
    popełnienia przestępstwa powinien być pozbawiony kutasa i jąder.
    POstraszyliście platfonsów PiSem, to ci ze strachu poprawili prawo po
    pisowsku. Skutek jest taki, że prawo i sprawiedliwość przylezie i po was
    - bo wyłączywszy z waszego grona garstkę pyskatych "memerytów",
    "radiomaryjców", "kąbatantów Ludowego WP" itp cepów, przy takim tempie
    wykrywalności w końcu statystyka upomni się i o was.

    Trzeźwego poranka! ;-)