  • Data: 2010-02-01 10:30:52
    Temat: Re: Pijana jazda - pytanie o konsekwencje
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 18 Jan 2010, cztery wrote:

    [...kogtek...]

    > To zle sobie wyobrazasz. Wlascicielem takie pojazdu (leasingowanego) jest
    > firma leasingowa. Kara dotknelaby wiec firmy leasingowej i zawieralaby
    > rozporzadzanie mieniem osob i firm niepowiazanych ze sprawa.

    A wziąłeś pod uwagę, że w niektórych (co prawda rzadkich) przypadkach
    przestępstw tak *JEST*?
    Od lat.
    Rzuć okiem do Kodeksu Karnego.
    Opisywany algorytm to nie byłby żaden wyjątek - a na pewno zniechęcałby
    do pożyczania samochodu "wiecznym dłużnikom którzy nie mają nic swojego".
    Inna sprawa, że kasowanie pojadzem którym jechał również ma wady, bo
    temu że byliby szpece "od szaleństw mam auto za 1500 zł" nie sposób
    zaprzeczyć. W praktyce byliby bezkarni.

    pzdr, Gotfryd