  • 21. Data: 2009-04-21 14:00:25
    Temat: Re: Piewsza lustrzanka
    Od: Marx <M...@n...com>

    Mateusz Ludwin pisze:

    > Ale ten okropny 50/1.8 będzie działał bez AF... Płacić ponad 500 zł za
    > coś co daje obraz gorszy od najtańszego M42 to szaleństwo.

    > Była mowa o obiektywach w systemie Nikona.

    a ta Sigma to w niby jakim? komunistycznym?
    Marx

  • 22. Data: 2009-04-21 14:05:34
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    > Ale ten okropny 50/1.8 będzie działał bez AF... Płacić ponad 500 zł za coś
    > co daje obraz gorszy od najtańszego M42 to szaleństwo.

    Dlaczego bedzie dzialal bez AF? Z D50?!

    > Była mowa o obiektywach w systemie Nikona.

    A mozesz pokazac gdzie?
    Bo byla mowa o dwoch lustrzankach N D50 oraz C 350D i ze do nich zostana
    podpiete obiektywy 50/1.8 oraz spacerzoom 18-200 natomiast nie bylo
    napisane, ze szkla beda systemowe.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 23. Data: 2009-04-21 14:09:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Ewentualnie zestaw alternatywny w postaci D50, Sigmy i Nikkora 35/1.8

    Cofam, oczywiście jeśli do jest D50 to można wziąć 50/1.8 który jest lepszy od
    canonowskiego.

  • 24. Data: 2009-04-21 14:10:03
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Dariusz Gasior wrote:

    > Dlaczego bedzie dzialal bez AF? Z D50?!

    :*

    Racja.

  • 25. Data: 2009-04-21 19:48:27
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Sławek Drogosz pisze:
    > Kit go nie interesuje. A do D50 może kupić tanio szkła (na takich mu
    > zależy):
    > Sigma 18-200mm F3,5-6,3 - 670 PLN (używana)
    > Nikkor 50mm F1,8 - 440 PLN (uzywany)
    > Suma : 1110 PLN (cena do przełknięcia)
    >
    > Znajdź coś w tej cenie dla D40 .... :-) - brak napędu AF w body podraża
    > zawsze zakup szkieł :-(

    Tylko w wypadku 50/1.8. 18-200 będzie miał AF.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Ona mówi, ze chce tu uczynić Magiczne Królestwo, krainę pokoju i
    szczęśliwości, a kiedy kto chce tego dokonać, trzeba uważać na szpiegów

  • 26. Data: 2009-04-21 19:49:55
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Ale dodam, że z tego co mi wiadomo, pomimo braku AF, to potwierdzenie
    ostrości powinno działać. Czyli sam kręci pierścieniem ostrości i
    przestaje, jak aparat daje sygnał (dźwiękowy i/lub optyczny), że jest ostro.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    pawelek_79
    poczta.onet.pl
    Znany także jako Pawel_W: pawel79w[Shift+2] gmail.com

  • 27. Data: 2009-04-22 08:29:56
    Od: "Bartosz" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości

    > Ale ten okropny 50/1.8 będzie działał bez AF... Płacić ponad 500 zł za coś
    > co daje obraz gorszy od najtańszego M42 to szaleństwo.

    Chce kupić używanego D50 - on ma napęd realizowany przez body więc 50/1,8
    jak najbardziej będzie działało z AF