  • Data: 2019-07-22 18:59:58
    Temat: Re: Pieszy ma pierwszeństwo przed pasami?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    UĹźytkownik LordBluzgÂŽ m...@p...onet.pl ...

    > To nie jest karalne.

    patrz, mnie uczyli ze nie wolno.
    Ale ok, niech bedzie ze tylko głupie ;-P

    > Nie oczekuj takiego zachowania od dziecka, pijanego czy osoby
    > starszej...a w zasadzie od nikogo. To, Ĺźe ty szukasz kontaktu
    > wzrokowego oznacza że zwyczajnie wiesz jak się zachować, pomimo że
    > masz pierwszeństwo. Ciekawe czy tak samo robisz w przypadku, kiedy
    > jedziesz samochodem główną i zbliżasz się do skrzyżowania, gdzie
    > inni mają A-7.

    To zalezy od sytuacji, jeĹźeli predkosc jest niewielka i jest taka
    mozliwośc to tak, jeżeli widze ze ktos jedzie podporzadkowana ale
    zapierdala i mam podejrzenie ze nie chce hamowac to tez. Ale nie zawsze
    sie da bo to sprawiałoby ze jezdzenie staje sie mordega.
    Dlatego ufam, ze jak mam zielone to mam w miare bezpieczny przejazd.

    > No, a ja jak widzę "skoczków" po za pasami to muszę zwalniać, bo
    > oczekuję że mu palma odbije, nie zauwazy że jadę i mi wyskoczy pod
    > koła :>

    Co zrobisz. Tak sobie ustawiłes prog uwagi, musisz byc konsekwentny.

    > Spoko, może też będziesz kiedyś pijany i się "zapomnisz" :)

    To oczywiście jest mozliwe.

    > Jak widać nie jest bezpieczna.
    > [...]

    W ten sposób to 30/h tez moznaby było udowodnic ze nie jest bezpieczne.

    > No pewnie, chyba by nawet nie zmartwychwstał :)

    > Po prostu margines jest tutaj spory a ja wolę trzymać się tej
    > "lepszej" strony marginesu :) W niczym to nie przeszkadza a raczej
    > tworzy większy margines dla bezpieczeństwa.

    > Bredzisz. Gdybym wcisnął nagle hamulec, widząc debili
    > zapierdalających za mną, spowodowałbym znacznie większe zagrożenie
    > :>

    Czyli tylko czarne i białe. Nic pomiedzy? Przykładowo jechanie z taka
    predkoscia jak jechałes wczesniej?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie