    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Date: Wed, 18 Feb 2015 18:57:41 +0100

    On 2015-02-18 16:31, J.F. wrote:

    > Ale jak ktos trafi na "bande pedalarzy" w Kaczorowie, czy "swiadomego
    > rowerzyste", co to jedzie srodkiem pasa, bo przeciez i tak nie ma
    > miejsca na jego przepisowe wyprzedzenie, to zrozumie i RoMana i
    > Cavallino, i mnie :-)
    >
    > A tu ciekawy przyklad
    > https://www.youtube.com/watch?v=jP056IakIl8

    Ale co to ma do rzeczy? To akurat jest uzasadnienie dlaczego rowerzystów
    widać na jezdniach mimo ścieżki obok. Ja ich trochę rozumiem, sam zaś
    staram się jeździć jezdnią gdzie ścieżek nie ma. Właśnie na okoliczność
    takich skrętów w prawo. Kierowców też trochę rozumiem, bo jak ktoś
    szybko jedzie, to można go rzeczywiście z tyłu po prawej nie przyuważyć:(

    > "swiadomy rowerzysta" w sumie prawidlowo jechal ... ale mniej/bardziej
    > swiadomi zyja dluzej

    Bo ja wiem. Na pewno wiedzą lepiej czego się można spodziewać, co daje
    im pewną przewagę.

    A tak na poważnie - ja jeżdżąc i puszką i rowerem (od przyszłego
    miesiąca dojdzie moto) jakoś na drodze ty wojen różnych grup
    użutkowników nie widzę. Jeśli ktoś coś odwinie, to z głupoty nie ze
    złośliwości. Prawdziwe wojny wszystkich ze wszystkimi toczą się na
    forach portali i kilku grupach w usenecie. I w sumie dobrze - niech się
    wyżywają w cyberprzestrzeni a w realu niech się da normalnie jeździć;)

    Shrek.