    From: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Piesi chcą móc przechodzić na czerwonym świetle.
    Date: Wed, 18 Feb 2015 14:38:36 +0100

    news:mbtc56$k0f$3@node2.news.atman.pl...

    > O kurde, to prawie tak jak by korek w szczycie był! Często ci się zdarza?
    > Bo jak dwa razy dziennie, to przejebane - już lepiej się do miasta
    > przeprowadzić i przynajmniej jak stoisz, to w wielkomiejskim korku, a nie
    > jak jakiś wieśniak musisz zwolnić za rowerzystami. Ludzie poważnie macie
    > problem, żeby rowerzystów łyknąć? Jak radzicie sobie z tirami i sprzętem
    > rolniczym?

    Ja na ogół nie mam z tym problemu i też się nabijam często na p.m.s. z
    pieniaczy, którym wszystko przeszkadza, ale akurat sam mam co jakiś czas
    spotkanie z takim większym peletonem w okolicach, w których się kręcę i
    szczerze mówiąc, marzę wtedy o jakimś niedużym gatlingu albo miotaczu
    płomieni zamontowanym na masce... ;-)

    Jakaś moda zapanowała, że w takich większych stadach nie pozwalają się
    wyprzedzić. Jadą całą szerokością obu jezdni kiedy tylko pojawia się kawałek
    prostej, na której można by ich łyknąć bez specjalnego zapieprzania. Zbijają
    się do jednego pasa tylko przed ostrzejszymi zakrętami albo wzniesieniami i
    to też tak bez przekonania. Rozciagają taki peleton na kilkaset metrów i
    wtedy naprawdę nie da się ich wyprzedzić bez przepychanek. Zupełnie bez
    sensu. Rozumiem, że w ich przekonaniu ma być tak bezpieczniej, że niby jak
    samochodu nie puszczą, to ten samochód z cipą za kierownicą nie wjedzie
    między nich. Tylko, że z moich obserwacji wynika, że to stwarza znacznie
    więcej niebezpiecznych sytuacji. Po kilku kilometrach wleczenia się, co i
    raz komuś puszczają nerwy i próbuje jednak taki peleton łyknąć, zaczyna się
    trąbienie, przepychanie, zajeżdżanie drogi, itp.

    Wiwo