  • 81. Data: 2010-06-07 12:43:25
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message
    news:4c0cccb0$0$2597$65785112@news.neostrada.pl...

    > Zwierzęta na wsi to norma.

    Lyse paly albo hip-hopowcy z boomboksami w miescie to tez norma.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 82. Data: 2010-06-07 12:45:02
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:30, kamil pisze:

    > "Miecio" <m...@w...pl> wrote in message

    > Rodziny wyprowadzajace sie na wies z dziecmi zazwyczaj nie stawiaja domu
    > za plotem hali produkcyjnej.

    Hala produkcyjna nie musi być duża i głośna to raz. A dwa osoby
    przenoszące się z dużych miast na małe wsie (w 80% przypadków)wymagają
    aby wszyscy sąsiedzi dostosowali się do nich. A to im z obory śmierdzi,
    a to kogut pieje, a to świnie zarzynają.

  • 83. Data: 2010-06-07 12:45:20
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-06-07 12:39, szerszen pisze:

    > Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości grup

    > mam/mialem 3 psy, jedne kundel owczarka niemieckiego, drugi mieszkanka
    > owczarka niemieckiego z rottweilerem, trzeci najprawdopodobniej
    > mieszanka goldena z chartem, dla tych 2 pierwszy dotrzymywanie kroku
    > pojazdowi poruszajacemu sie w okolicach 45km/h nie nastreczalo
    > najmniejszych trudnosci, ten ostatni potrafi jeszcze zaganiac (zabiegac
    > droge), a nawet czasowo oddalic sie na strone na siku :) i znowu
    > dogonic, oczywiscie nie sa to biegi dlugodystansowe, ale nie jest to dla
    > nich problem biec tak z km albo dwa

    Wiesz, moj spaniel potrafil biec rowno z autem okolo 45km/h tylko, ze
    psy maja tak, ze jak im auto zacznie choc odrobine uciekac to
    odpuszczaja. Rotweiler nie w zyciu nie pobiegnie 50km/h.

  • 84. Data: 2010-06-07 12:48:14
    Temat: Re: Pies przegryz? opone :)
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:34, kamil pisze:
    > "Amir" <d...@S...pl> wrote in message

    > Bo przeciez plot postawic zamiast siatki to zbyt trudne..

    Bredzisz. Siatka stalowa to element płotu. Widziałeś ty chociaż wieś na
    zdjęciach??

  • 85. Data: 2010-06-07 12:48:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Bredzisz. Siatka stalowa to element płotu. Widziałeś ty chociaż wieś na
    > zdjęciach??

    To postaw murowany, co kogo obchodzi ze zwierzecia upilnowac nie potrafisz?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 86. Data: 2010-06-07 12:49:19
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Grzegorz Prędki pisze:

    > Wiesz, moj spaniel potrafil biec rowno z autem okolo 45km/h tylko, ze
    > psy maja tak, ze jak im auto zacznie choc odrobine uciekac to
    > odpuszczaja. Rotweiler nie w zyciu nie pobiegnie 50km/h.

    Ale skuterem ciezko przekroczyc 45-50km/h uciekajac po wiejskiej drodze
    przed takim bydlakiem.

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 87. Data: 2010-06-07 12:51:12
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:48, kamil pisze:

    > To postaw murowany, co kogo obchodzi ze zwierzecia upilnowac nie potrafisz?

    Dalej bredzisz.

  • 88. Data: 2010-06-07 12:51:39
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-06-07 12:49, DoQ pisze:

    > Ale skuterem ciezko przekroczyc 45-50km/h uciekajac po wiejskiej drodze
    > przed takim bydlakiem.

    To nie jest tak, ze pies pobiegnie ten swoj max po kazdym podlozu. Jesli
    droga byla wiejska, dziurawa, to tez nie da rady.

  • 89. Data: 2010-06-07 12:51:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Bredzisz. Siatka stalowa to element płotu. Widziałeś ty chociaż wieś na
    > zdjęciach??

    On zawsze bredzi.
    Pewnie mu się płot z parkanem pozajączkował.

  • 90. Data: 2010-06-07 12:52:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Dalej bredzisz.

    Ja bredze? To nie moj pies ucieka.