  • 71. Data: 2010-06-07 12:37:45
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Miecio pisze:
    > Za zaśmiecanie też jest paragraf... :)

    tam mam wulkanizatora swojego :)

    --
    krzysiek82

  • 72. Data: 2010-06-07 12:38:27
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    > Jakie kary? Pier...na Straż Wiejskomiejska nie potrafi ukarać psiarza
    > srającego psem gdzie popadnie, a Ty chcesz egzekwowania kar za wolne
    > bieganie bez zabezpieczeń typu kaganiec, smycz, płot?

    Jest na to proste rozwiązanie, przyznam, że radykalne.
    Całkowity zakaz posiadania psów w blokach, w mieście.
    Załatwiłoby to problem srających psów na trawnikach i chodnikach, wycia
    na balkonach, zaszczanych klatek schodowych itp.
    Chcesz mieć psa wyprowadź się poza miasto.
    --
    M.

  • 73. Data: 2010-06-07 12:39:01
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:34, krzysiek82 pisze:

    > jest lek wet więc jest wyposażona w odpowiednie narzędzia.

    Totalna kpina. Niech sobie też strzeli w żyłę.

  • 74. Data: 2010-06-07 12:39:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości grup

    > chyba charta, a nie rottweiler'a

    mam/mialem 3 psy, jedne kundel owczarka niemieckiego, drugi mieszkanka
    owczarka niemieckiego z rottweilerem, trzeci najprawdopodobniej mieszanka
    goldena z chartem, dla tych 2 pierwszy dotrzymywanie kroku pojazdowi
    poruszajacemu sie w okolicach 45km/h nie nastreczalo najmniejszych
    trudnosci, ten ostatni potrafi jeszcze zaganiac (zabiegac droge), a nawet
    czasowo oddalic sie na strone na siku :) i znowu dogonic, oczywiscie nie sa
    to biegi dlugodystansowe, ale nie jest to dla nich problem biec tak z km
    albo dwa

  • 75. Data: 2010-06-07 12:40:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    MariuszM pisze:

    > Chcesz mieć psa wyprowadź się poza miasto.

    Jestem za :-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 76. Data: 2010-06-07 12:40:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    kamil wrote:

    > Jesli komus przeszkadza napierdalanie techno (czy co tam akurat kogo
    > irytuje) od rana do nocy az szyby drza, to nie powinien mieszkac w
    > miescie. Pozwolisz wiec, ze bede takim techno grzmocil nad Twoja glowa
    > od rana do nocy?

    Zwierzęta na wsi to norma.

  • 77. Data: 2010-06-07 12:40:50
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 7-06-2010 12:26, Amir pisze:

    > najwazniejsze, ze nigdy nikogo nie skrzywidzil. i taki ma charakter
    > ze skrzywdzi nawet muchy.
    Mojego brata ciotecznego pogryzł - po twarzy - pies, który nigdy nie
    skrzywdził nawet muchy. Chłop ma 30 kilka lat, psa dawano nie ma, a
    blizny pozostały.
    Coś się owczarkowi nie spodobało i zaatakował.
    Zwierzę to zwierzę, coś mu się ubzdura i atakuje.
    --
    M.

  • 78. Data: 2010-06-07 12:42:12
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-07 12:31, krzysiek82 wrote:

    > przez tą przepisowość najadłem się tyle strachu, że masakra :)

    Kiedys byly takie "piecdziesiatki" jak rys, zak, komar, ktore mialy
    problem z osiagnieciem 40kmh. Nie bylo najmniejszego problemu, aby uciec
    przed kazdym pieskiem paletajacym sie na drodze. Wiec albo teraz jakies
    gowno sprzedaja, albo psy tak szybko wyewoluowaly. Ewentualnie, kierowcy
    to straszne cipy. :)

  • 79. Data: 2010-06-07 12:42:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "MariuszM" <u...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > pozostały.
    > Coś się owczarkowi nie spodobało i zaatakował.
    > Zwierzę to zwierzę, coś mu się ubzdura i atakuje.

    Dokladnie kolego, swego czasu bywalem u znajomego z psem w domu dosc
    regularnie. Psisko wielkie, ale raczej z tych spokojnych, nigdy nie
    szczekal, za pierwszym razem obwachal mnie i nigdy podczas wizyt nie
    zainteresowal sie mna. Ktoregos dnia po prostu zlapal mnie zebami za ramie,
    kiedy siegalem kawe ze stolu. Zagoic sie zagoilo, ale nigdy nie wiesz co
    takiemu zwierzeciu do lba strzeli.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 80. Data: 2010-06-07 12:43:02
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > balkonach, zaszczanych klatek schodowych itp.
    > Chcesz mieć psa wyprowadź się poza miasto.

    Polać mu!! Dobrze prawi! Zostawiłbym tylko możliwość posiadania psa
    przewodnika i psa dla rehabilitacji dzieci z porażeniem mózgowym.
    Resztę czworonogów razem z ich właścicielami w dresach, srających na
    trawnikach wypier*olić!

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)