  • 61. Data: 2010-06-07 12:32:57
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    to pisze:
    > Ale tu nie było nic o gryzieniu tylko o szczekaniu zza płotu. To raczej
    > normalne. Jak komuś przeszkadzają szczekające psy do tego stopnia, ze nie
    > jest w stanie tego znieść, to nie powinien mieszkać na wsi. Po prostu.

    Dokładnie, taka jest natura psa i wcale nie jest to takie natarczywe
    moim zdaniem, mnie bardziej irytuje jak mój pies biega z miską w snupie
    i uderza nią o drzwi o północy bo zgłodniał :D ale też to toleruje, bo
    to zwierzak jest :)

    --
    krzysiek82

  • 62. Data: 2010-06-07 12:33:27
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2010-06-07 12:22, szerszen pisze:

    > Użytkownik "mleko" <m...@m...ml> napisał w wiadomości grup

    > nie zjebany, tylko przepisowy, dla psa bieg z predkoscia 40-50 km/h nie
    > jest zadnym wielkim wyczynem

    Dla psa ktory wazy conajmniej 50kg, wez zacznij pisac bajki, ale nie o
    psach, bo malo o nich wiesz.

  • 63. Data: 2010-06-07 12:33:56
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:30, krzysiek82 pisze:

    > zgierz ul. piątkowska w bramie, tam wylądowała opona, możesz podjechać w
    > każdej chwili :)

    Za zaśmiecanie też jest paragraf... :)

  • 64. Data: 2010-06-07 12:34:01
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Amir" <d...@S...pl> wrote in message

    > Moj skubaniec wielki jak człowiek owczarek niemiecki
    > taki cwany, ze przegryza siatke stalową,
    > ale robi to jak nikt nie widzi, wie ze nie moze uciekać, i ucieka jak
    > niktogo niema
    > a jak mu się łata siatkę to załama ny stoi i patrzy.

    Bo przeciez plot postawic zamiast siatki to zbyt trudne..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 65. Data: 2010-06-07 12:34:35
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    P. pisze:
    > W torebce wozi? Razem z kluczami i puderniczką?;)
    > W takiej sytuacji dzwoni się po policję, czy inne służby; nie jestem pewien,
    > ale samowolne uśmiercenie zwierzęcia jest zdaje się karalne.

    jest lek wet więc jest wyposażona w odpowiednie narzędzia.

    --
    krzysiek82

  • 66. Data: 2010-06-07 12:35:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Miecio" <m...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > Nie popieram i nie chwalę.

    No to chociaż to, z postu można było odnieść inne wrażenie.

    > Sam jestem "miastowym" w oczach mieszkańców wsi. Choć jakby mnie ktoś psy
    > otruł to nie wiem co bym zrobił (na prawo nie ma co liczyć w tych
    > kwestach)

    Ja też nie.
    Podobnie jak nie wiem co bym zrobił, gdyby ktoś zabił mi psa, tylko dlatego
    że mu się zdarzyło dać nogę z posesji (a rasa taka że lubi się sam powłóczyć
    i czasem wymyśli jak ominąć kolejne zabezpieczenia płotu), zamiast po prostu
    dać znać gdzie go widział.
    Ale debilstwo w stylu wybijania szyb nie jest nic mądrzejsze.

  • 67. Data: 2010-06-07 12:35:37
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

> [...]
    > zdaniem, mnie bardziej irytuje jak mój pies biega z miską w snupie i
    > uderza nią o drzwi o północy bo zgłodniał :D ale też to toleruje, bo to

    Podobnie, jak w naturze niektorych ludzi jest dotykanie nastoletnich
    chlopcow. Powinnismy to zrozumiec i tolerowac. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 68. Data: 2010-06-07 12:37:00
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

> [...]
    > zamiast po prostu dać znać gdzie go widział.
    > Ale debilstwo w stylu wybijania szyb nie jest nic mądrzejsze.

    Znaczy jesli jakis pies zacznie biegac dookola mojego dzieciaka, ja zamiast
    zastanawiac sie czy on grzeczny i lubi kombinowac, czy moze zaraz rzuci sie
    z zebami, mam chodzic po wsi od domu do domu i pytac, czy aby nie Twoj?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 69. Data: 2010-06-07 12:37:15
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:30, P. pisze:

    > W torebce wozi? Razem z kluczami i puderniczką?;)
    > W takiej sytuacji dzwoni się po policję, czy inne służby; nie jestem pewien,
    > ale samowolne uśmiercenie zwierzęcia jest zdaje się karalne.

    Art. 33. 1 USTAWA
    z dnia 21 sierpnia 1997 r.
    o ochronie zwierząt.

    Z tym, że subiektywne stwierdzenie, że pies był na tyle agresywny żeby
    go uspać bo gryzł oponę jest trochę chore. Jeśli twoja żona jest
    weterynarzem to brak mi słów.

  • 70. Data: 2010-06-07 12:37:41
    Od: "P." <g...@o...pl>

    > jest lek wet

    sorry, ale tym gorzej to o niej świadczy

    P.