  • 51. Data: 2010-06-07 12:26:52
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    > Może twoje psy są za tępe(jak..?), żeby coś wymyślić?

    Moj skubaniec wielki jak człowiek owczarek niemiecki
    taki cwany, ze przegryza siatke stalową,
    ale robi to jak nikt nie widzi, wie ze nie moze uciekać, i ucieka jak
    niktogo niema
    a jak mu się łata siatkę to załama ny stoi i patrzy.

    Tyle roboty nocnej na marne :)

    jak brama otwarta i jestesmy na podworzu, to nigdy nie wystaiw łapy
    za bramę
    tylko jak nikogo nie ma

    skubaniec wie, ze nie może uciekać a mimo to ucieka

    najwazniejsze, ze nigdy nikogo nie skrzywidzil. i taki ma charakter
    ze skrzywdzi nawet muchy.

  • 52. Data: 2010-06-07 12:29:39
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > To może w ogóle zakazać psów?

    Biegajacych samopas, srajacych pod nogi i podbiegajacych do dzieci, zeby
    mokra morda wszystko obwachac? Oczywiscie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 53. Data: 2010-06-07 12:30:11
    Od: "P." <g...@o...pl>

    > ale jeśli zwierze jest na tyle agresywne, że żona musiała mu posłać
    > strzała z środkiem usypiającym z okna auta bo się bała wysiąść to chyba
    > nie jest normalne zachowanie psa.

    W torebce wozi? Razem z kluczami i puderniczką?;)
    W takiej sytuacji dzwoni się po policję, czy inne służby; nie jestem pewien,
    ale samowolne uśmiercenie zwierzęcia jest zdaje się karalne.

    P.

  • 54. Data: 2010-06-07 12:30:14
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    mleko pisze:
    > Czlowiek usmiechniety, rozbawiony, to zdrowy czlowiek. Pisz wiecej :) Ja
    > tez bede. No i "poka fotke" ;)

    zgierz ul. piątkowska w bramie, tam wylądowała opona, możesz podjechać w
    każdej chwili :)

    --
    krzysiek82

  • 55. Data: 2010-06-07 12:30:15
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Miecio" <m...@w...pl> wrote in message

    > Zgadzam się.

    > Zależy po co Ci pies. Jeśli kupujesz i szkolisz 3 dobermany żeby pilnowały
    > Ci hal produkcyjnych to masz gdzieś to czy są miłe dla innych.

    Rodziny wyprowadzajace sie na wies z dziecmi zazwyczaj nie stawiaja domu za
    plotem hali produkcyjnej.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 56. Data: 2010-06-07 12:31:00
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    szerszen pisze:
    > nie zjebany, tylko przepisowy,

    przez tą przepisowość najadłem się tyle strachu, że masakra :)

    --
    krzysiek82

  • 57. Data: 2010-06-07 12:31:02
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-06-07 12:22, szerszen wrote:

    > nie zjebany, tylko przepisowy, dla psa bieg z predkoscia 40-50 km/h nie
    > jest zadnym wielkim wyczynem
    chyba charta, a nie rottweiler'a

  • 58. Data: 2010-06-07 12:31:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "to" <t...@a...xyz> wrote in message

    > Ale tu nie było nic o gryzieniu tylko o szczekaniu zza płotu. To raczej
    > normalne. Jak komuś przeszkadzają szczekające psy do tego stopnia, ze nie
    > jest w stanie tego znieść, to nie powinien mieszkać na wsi. Po prostu.

    Jesli komus przeszkadza napierdalanie techno (czy co tam akurat kogo
    irytuje) od rana do nocy az szyby drza, to nie powinien mieszkac w miescie.
    Pozwolisz wiec, ze bede takim techno grzmocil nad Twoja glowa od rana do
    nocy?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 59. Data: 2010-06-07 12:32:16
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości news:

    > Ale tu nie było nic o gryzieniu tylko o szczekaniu zza płotu. To raczej
    > normalne.

    Dla głupich psów - i owszem.

    > Jak komuś przeszkadzają szczekające psy do tego stopnia, ze nie
    > jest w stanie tego znieść, to nie powinien mieszkać na wsi. Po prostu.

    A jak mieszka w mieście to co?
    Kary nakładane na właścicieli szczekających psów powinny dać im do myślenia.
    Może następnym razem kupią sobie takiego, który szczekać bez powodu nie
    będzie.

    Mojego to prawie siłą trzeba zmusić żeby zaszczekał.
    Jak raz na miesiąc szczeknie przez 2 sekundy to wszyscy z ciekawości do
    okien podchodzą, żeby zobaczyć co takiego bulwersującego dzieje się na
    ulicy.

  • 60. Data: 2010-06-07 12:32:56
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    W dniu 2010-06-07 12:26, Amir pisze:

> [...]
    >
    > skubaniec wie, ze nie może uciekać a mimo to ucieka
    >
    > najwazniejsze, ze nigdy nikogo nie skrzywidzil. i taki ma charakter

    A teraz wyobraź sobie, że jakaś paniusia go usypia. Bo tak...