  • 181. Data: 2010-06-08 09:24:15
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    szerszen pisze:
    > osobiscie widzialem psa, ktory w trakcie zabawy dwoma klapnieciami pyska
    > przegryzl trzonek od lopaty, wiec taka oponka to zaden problem

    a mój pies czasami je mi z ręki, chyba muszę zmienić przyzwyczajenia :)

    --
    krzysiek82

  • 182. Data: 2010-06-08 09:40:00
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > pod warunkiem trzymania ich w domu, niezaleznie od miejsca zamieszkania
    > (wies/miasto)

    jasne że tak :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 183. Data: 2010-06-08 09:48:42
    Od: "mireka" <m...@o...pl>

    > Niestety nie było dla niego ratunku, wczoraj jeszcze nie znałem całej
    > sytuacji, dowiedziałem się między innymi, że ten pies pogryzł kilka dni
    > wcześniej inną osobę, a sąsiedzi musieli dzieciaki do autobusu odprowadzać
    > z kijem, żeby się od niego odgonić. Zona jakiś czas temu, próbowała pomóc
    > temu psu ale niestety nie dało się nic zrobić, prosiła żeby go trzymać na
    > łańcuchu chociaż, ale gościu się wypiera, że ten pies to tylko tu biegał i
    > w sumie to nie należał do niego. Policja nie chciała nawet przyjechać na
    > miejsce (tak znają problem ale co mają zrobić:) odpowiedzieli) ehhh

    A co na te opowieści mówi Twój terapeuta?
    --
    pozdrawiam

  • 184. Data: 2010-06-08 10:00:08
    Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Jun 2010 12:43:02 +0200, Lewis <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Polać mu!! Dobrze prawi! Zostawiłbym tylko możliwość posiadania psa
    > przewodnika i psa dla rehabilitacji dzieci z porażeniem mózgowym.
    > Resztę czworonogów razem z ich właścicielami w dresach, srających na
    > trawnikach wypier*olić!

    Znając pomysłowość naszych obywateli, to już widzę nagły wzrost osób z
    zaświadczeniem że mają porażenie mózgowe (chociaż niektórym dresom to
    nawet bez specjalnych badań ani łapówek można takie zaświadczenie o
    niepełnosprawności spokojnie wystawić).

    RobertP.

  • 185. Data: 2010-06-08 10:31:47
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > jaki sezon ogorkowy, z powodzia maja pelne rece roboty, a i smolensk
    > jeszcze sie czkawka odbija, maja co robic

    > nic takiego nie twierdze, wiem po prostu jakie sa koty i co moga zrobic
    > jednym machnieciem lapa, lub niechcacy podczas zabawy, niewspominajac o
    > tym co moga zrobic jak naprawde zaatakuja

    A ty masz przy sobie narzad gwaltu. Strach pomyslec, co mozesz nim zrobic,
    kiedy juz zaatakujesz.

    Od wczoraj nie zlalazles jednego przypadku zaatakowania kogos przez kota,
    proponuje wiec skonczyc te jalowa dyskusje.

    Pozdarwiam
    Kamil

  • 186. Data: 2010-06-08 10:33:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości grup

    > a to my po lasach/puszczach to tylko dziki i bobry mamy?
    > zadnego ptactwa, zadnych drobnych zwierzat, ktorych mlode sa niezlym
    > workiem treningowym dla kotow?

    Przez setki tysiecy lat ptactwo i drobne zwierzeta mialy sie dobrze, dopoki
    Ci twoi dobrzy wujkowie mysliwi nie zaczeli ich masowo wybijac na piora i
    czapki. Teraz konczy im sie juz zwierzyna do wybijania, wiec belkocza cos o
    kotach. Zlituj sie...

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 187. Data: 2010-06-08 10:37:42
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 8 Cze, 10:31, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > Od wczoraj nie zlalazles jednego przypadku zaatakowania kogos przez kota

    http://www.fakt.pl/Kot-psychopata-grasuje-w-Lublinie
    -,artykuly,52274,1.html

    ;-)

    --
    Gom

  • 188. Data: 2010-06-08 10:49:38
    Temat: Re: Pies przegryzl opone :)
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gom" <g...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...

    > http://www.fakt.pl/Kot-psychopata-grasuje-w-Lublinie
    -,artykuly,52274,1.html

    > ;-)

    Kot zawstydzil nawet Czajnik Grozy i Kosmicznych Kretaczy! :D

    Pozwole sobie zacytowac kolege szerszenia: "ale my mowimy o tych
    normalniejszych mediach, a nie tych od kocna swiata czy
    innych kosmitow :) "

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 189. Data: 2010-06-08 10:54:37
    Od: Gom <g...@g...com>

    On 8 Cze, 10:49, "kamil" <k...@s...com> wrote:
    > Pozwole sobie zacytowac kolege szerszenia: "ale my mowimy o tych
    > normalniejszych mediach, a nie tych od kocna swiata czy
    > innych kosmitow :) "

    Oj tam oj tam ;-)

    Masz "normalniejsze" medium:
    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090907/ZAMOSC/695856683

    --
    Gom

  • 190. Data: 2010-06-08 10:56:34
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Gom" <g...@g...com> wrote in message
    m.googlegroups.com...

    > Oj tam oj tam ;-)
    >
    > Masz "normalniejsze" medium:
    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090907/ZAMOSC/695856683

    "Nie wiadomo, dlaczego pies nie stanal w obronie kobiety. Prawdopodobnie
    przestraszyl sie rozezlonego mruczka."

    Czy wspominalem juz wczoraj, ze trzymanie psa nie ma zadnego uzasadnienia?
    Toc te durne szczekacze nawet do obrony przed kiciusiem sa bezuzyteczne. :)

    Pozdrawiam
    Kamil