  • Data: 2010-06-07 14:35:09
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Kaliszewski pisze:
    > Jak właściciel znany to mu nikt przywalić mandatu nie mógł, że zwierze
    > agresywne biega bez kontroli? Weterynarz nie wie co ma robić, tylko od
    > razu usypia? Zresztą łamiąc prawo, bo nie jest od likwidowania psów,
    > zwłaszcza takich co mają właściciela. I żadna obrona konieczna się tu
    > nie łapie, bo żeby go zabić zastrzykiem najpierw trzeba go było
    > spacyfikować.
    >
    > Coś mi się to wszystko kupy nie trzyma...
    >
    > \SK

    mnie tylko opona obchodzi, do normalnych zwierząt nic nie mam, ale W TYM
    WYPADKU nabieram pewności, że zrobiła dobrze. Człowieku jaki mandat na
    wsi, kto Ci przyjedzie, sąsiad sąsiadowi da mandat :)? smiech ;D
    A to że ludzie przychodzą, że prześlicznymi szczeniakami żeby je uśpić
    mimo iż są zdrowe lub wrzucają je do worka i do wody to jest dobre?
    Właśnie się dowiedziałem, że opony nie da się załatać :/ jedna opona z
    prawie nowego kompletu do wywalenia.

    --
    krzysiek82