  • Data: 2010-06-07 13:44:51
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    kamil pisze:
    (...)
    > Znaczy jesli jakis pies zacznie biegac dookola mojego dzieciaka, ja
    > zamiast zastanawiac sie czy on grzeczny i lubi kombinowac, czy moze
    > zaraz rzuci sie z zebami, mam chodzic po wsi od domu do domu i pytac,
    > czy aby nie Twoj?

    Cóż, zawsze możesz taki test zdać, albo oblać. Z tego co piszesz nie
    masz szans na zaliczenie. Przykład z urlopu sprzed kilku lat
    - siedzimy sobie przy grillu, przed domkami, biegają dzieciaki.
    Pojawia się pies - na moje oko golden retriever, już nie najmłodszy.
    Stoi przez chwilę, podbiegł do dzieciaków, zawołałem, przyszedł.
    Patrzył w talerze - takie psie żebranie :) Pogłaskałem, zacząłem
    szukać jakichś danych na obroży, ewentualnie tatuażu. Znalazłem numer
    telefonu, zadzwoniłem, odebrał właściciel, który bardzo dziękował
    za telefon i chwilowe przygarnięcie towarzysza. Wyjaśniłem gdzie
    przebywamy, po kilkunastu minutach przejechał - okazało się, że
    zawsze mu na urlopie ucieka i trzeba go szukać.

    Ty byś rozumiem uśpił stworzenie, ponieważ może być groźnie,
    ponieważ to pies?