  • Data: 2010-06-07 13:18:36
    Temat: Re: Pies przegryzł oponę :)
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> napisał
    w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4c0ccdbf$0$19164$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > Wiesz, moj spaniel potrafil biec rowno z autem okolo 45km/h tylko, ze psy
    > maja tak, ze jak im auto zacznie choc odrobine uciekac to odpuszczaja.

    to zalezy od psa, moj obecny ten prawdopodobnie wymieszany z chartem,
    wyprzedza i zabiega droge, jeden z poprzednich jak jezdzilem na motorynce,
    probowal w biegu lapac za przednie kolo, pewnie tak jakby sie zachowywal na
    polowaniu i lapal za lapy sciganego zwierzaka

    > Rotweiler nie w zyciu nie pobiegnie 50km/h.

    tu sie spierac nie bede, wiem tylko ze mieszanka rotka z on, da rade w tych
    okolicach biec i to po wiejskiej/lesnej drodze